Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hun vet jeg er igjennom litt v en ventetid nå, og i dag lå det en pakke i posten. (Vi bor for tiden 50 mil unna hverandre) Der lå det en mascara, og boken "Ida`s dans" som jeg har sagt at jeg har lyst til å lese, og et veldig koselig brev. Er jeg ikke heldig? Det er så koselig å få sånne overraskelser i posten av en man er veldig glad i!:-) Rebekka, du er vel ikke her inne. Men jeg er så vanvittig glad i deg!:-)
Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2007 Noen som har lest boka, forresten?
er det muuulig Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 ååå så koselig!!! heldig du er som har en god venninde som bryr seg om deg!! ta godt vare på henne...... :--)
Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Ja, hun er så super at jeg har ikke ord. Hun er student, (Politiskolen) og har dårlig råd, men ALLTID kommer det en eller annen pakke fra den kanten. I tillegg ringer hun masse, og spør alltid hvordan jeg har det. Jeg er veldig heldig!:-)
er det muuulig Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 lyst å dele litt på henne?? hehe jeg føler at det er jeg som må opprttholde kontakten med de vennindene jeg har.....og det er slitsomt....når det bare år ene veien liksom..... så du er heldig:-)
Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2007 Sånn har jeg det med flere av de jeg også. Så nå orker jeg ikke engasjere meg i de, men tar heller vare på hun jeg vet er verdt det!:-) Håper noen lærer seg å sette pris på deg også! Klem
er det muuulig Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 håper jeg og:-) kan ikke tro at jeg er en grusom person.....
Mille** Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Så koselig! Har lest idas dans ja, det er en utrolig sterk og gripende bok, anbefaler deg å lese den når du har god tid og kan sitte uforstyrret. Kan jeg spørre hva det er du venter på? Trenger for all del ikke svare hvis det blir for personlig.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Så kjekt da! Den boken er utrolig bra - og utrolig sterk... Hulket meg gjennom siste kapittel.
Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2007 Det går jo an å skaffe seg nye venner også? feks her inne på DIB? De har jo i utgangspunktet iallefall èn ting til felles med deg?
er det muuulig Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 joda...sant det....har bittkjent med ei herfra..men så flytta jeg.....savner henne og ungene hennes da!:-( her jeg bor nå...tror jeg knappt non vet hva dib er engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå