kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg er førstegangsprøver og student som er på 2. året av en 3 årig utdannelse. Begynte å prøve for bare 2 uker siden:) Noen i samme situasjon?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hei:) Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bortsett fra at vi begynte å prøve for 8 mnd siden da. Hadde vært perfekt å bli gravid i løpet av de neste mnd, så går man ut i permisjon rett etter eksamen:) Hva studerer du? Jeg studerer spesialpedagogikk...
lykkelig82 Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hei Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde vært perfekt med en liten en nå midt i studiene. Begynner på mitt 4 år og har 2 igen, så hadde vært fint med en liten pause.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 hei dreamer:) Det jeg også tenker; at jeg kan ta permisjon etter eksamen! Jeg går barnevern, og det passer i grunnen bra å gå gravid dette året for da er det liksom bare ett år igjen, noe som for min del kun er praksis første semester og så bacheloroppgave. Jeg har desverre lett for å tenke at jeg snart vil bli gravid, men dette kan jo selvfølgelig ta sin tid.. Hvordan er det å ha gått og ventet på en graviditet i 8 mnd? Hadde vært koselig å "prøvd" og bli gravid sammen med andre som befinner seg i samme situasjon for dette er helt nytt for meg:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Hei hei Faktisk så er vi kommet akkurat like langt, både i utdannelsen og med når vi begynte å prøve!! Spennende Kanskje vi kan følge hverandre?!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2007 det vil jeg veldig gjerne:) hva er det du studerer forresten? Og hvor er du fra?
titti80 Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Er ikke i samme situasjon, men vil bare ønske dere lykke til med prøvingen... Blir koselig å få en liten en i hus.. Nettopp fått ei lita ei selv, og det er så mye du kan glede deg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå