Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Nå begynner jeg å bli bekymret for gullet mitt. Han er så urolig om natten blitt. Vi hadde en periode der han var sånn, men klarte å få bukt med den. Nå føler jeg at vi er der igjen. Han våkner når vi kommer inn i rommet, er urolig lenge før han finner søvnen. Så våkner han igjen i 3 -tiden og da roer han seg ikke ned. Hyler og skriker til vi gir ham mat. Så sovner han igjen og sover i 3 timer, da er det på'n igjen, med hyl til han får mat. - Så kan han sove til ca 9:30 og være samme blide lille Matteoen min. - Etter 2 timer da er han steintrøtt og vil sove.. Kan det være grøten? Han har jo ikke vondt i magen, for den biten kjenner jeg igjen, og avføring etc går greit. Eller er det tenner som plager ham? Han sikler masse og noen ganger blir han desperat mens han sitter der med tyggelekene sine, og da er det kun godt nok om mamma gnikker litt i gommene for ham. Er det noe jeg kan gjøre for å gi ham bedre kvalitet på søvnen sin? Har så vondt av den lille rakkeren som bruker å være så aktiv, nå er han så trøtt!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Huff, dette hørtes ikke noe moro ut. Jeg synes det høres mer ut som tenner enn grøt. Får de mageproblemer pga grøten så merkes et både på gråten og avføringen (jeg vil tro det gjelder alle). Du kan jo prøve å smøre litt Dentinox på gommene hans når dere legger han, og la han holde en bitering (gjerne en sånn en med væske i som legges i kjøleskap) så han kan bruke den om han kjenner at det hjelper. Håper det gir seg snart!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 synes det høres ut som om tenner kanskje er på gang jeg. Har ikke erfaring selv men synes sanasol sine råd høres gode ut :-) Håper det gir seg snart. Klem
Millapril Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Huff, dette hørtes slitsom ut. Vanskelig å si hva det kan være. Vi har også hatt merkelig søvnmønster på dagtid her, og løsningen ble at jeg bare la Erica da hun virket trøtt. Uansett om det var gått 1/2 time eller 3 timer. Det kan jo være tenner, som nevnes her. Ellers er det vel litt sånn med søvnmønster og alder også som skal gå seg til. Håper deg bedrer seg for dere i hvertfall
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Nå har jeg smurt gommene med dentinox, latt ham sove ut på dagen i dag, og håper på at natten blir bedre denne gangen. Han vrir og kaster seg i sengen og klorer seg opp i hodet og ansiktet, så desperat blir han. - Satser på at i natt blir det bra.
Bellen^2 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Hei:) Håper dentinoxen hjalp og at dere fikk en god natte søvn begge to. Vi har en liten gutt her hjemme som har slitt fælt med fortennene opp den siste uka. Den ene er kommet ut, men den andre er ikke gjennom enda. Han har også sovet veldig urolig om natten, våkner oftere og skal ha mat eller smokk. Vondt å se de små plags sånn med tennene:/
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 ingen løsning på problemet. vi fortsetter med en sutrete gutt, som ikkevil sove og som nå ser ut som en slagmark i ansiktet. dentinox hjalp ikke. Begynner å lure på om det er eksem, han har litt utslett, men kanskje det plager ham nå? Tenkte høre på helsestasjonen neste uke. Til da får vi bare holde ut med nettene som de er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå