Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har lagt ut et bilde av vår tigergutt.. ligger på nicket.
Coolmommy*2 nydelige gutter* Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hælleduttan så nydelig:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 åååå, han var nydelig- gratulerer
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Søt tigergutt ja. Men var en vakker baby tigergutt satt ved siden av også da.. *ler* Gratulerer så mye med gutten!! Kjempe søt. Kos dere sammen fremover.
line_n & sara Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 så fin han var! tigergutt med tigergutt!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 nyyyyyyyyyyyyyyyyydelig vennen...*sukk* gratttis så mye med den deilige gutten deres:)))
Mamma'n til Thias Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Så skjønn han er!! Gratulerer!!! Gleder meg veldig til min lille gutt kommer... tenk - bare 10 uker igjen til termin!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 å så søøøøøt han var!!!!!!!! gratulerer så mye med gutten!! nå gleder jeg meg til det blir min tur!!!!!!!!
Kristin* Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Så fin han var. Godt att han endelig kom :-) Gratulerer!
enpå3ogenpå1 Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 ååååååååh så skjønn!!!! Gratulerer så masse masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå