Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Må bare få rose min kjære samboer litt her. Han fortjener det virkelig!! Han stryker meg ofte på magen, ler litt og spør hvoran det går med "kula". Hehe.. Og sist jeg var med jordmor, var han med, da tok jeg opp hjertelyden på mobilen min, denne sendte jeg videre til han dagen etter, mens han var på jobb, da hadde han hørt flere ganger på lyden og sendte meg en melding med "artig lyd". Den kvelden lå han oppe i sengen å hørte på lyden mens han ventet på at jeg skulle bli ferdig på badet. Syns det er så søtt. Ser virkelig at han gleder seg. Han kommer å holder rundt meg ofte. Viser at han elsker meg. Og forteller det ofte, det har han gjort hele tiden. Og når jeg får sånne hormonutbrudd, har hatt det bare 1 gang hittil i svangerskapet, men var litt plaget etter at jeg sluttet på p-pillen, så tørker han tårene mine og trøster meg, og har tolmodighet med meg.. Jeg har verdens beste samboer!!!! =) Er så takknemlig for at han er mannen min!!
januarbaby+maibaby Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Så fantastisk! Har også en samboer som din! Vi er heldige, di vokser nemlig ikke på trær!! Ta godt vare på han!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Ja, de fortjener en plass her inne de også.
jente08&jente2010<3 Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 helt enig, er så mye negativt man leser her, så er gøy å se litt ros også
Elskeråværemamma Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Sååå herlig å lese slik!! Sånn samboer har jeg også... En som gleder seg minst like mye som meg, som koser med magen min og er flink til å klemme, si han elsker meg og som tar hensyn til meg og mine hormoner... ) Vi er heldige jenter :D
Kvitrebekk Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Vil sende litt ros til min mann også. Han koser med magen er så god. Kjører og handler mat og er det noe jeg kommer på at jeg vil ha så kjører han en gang til. Vasker klær og bærer opp fra kjelleren. Er så snill så. Elsker deg mannen min!
ellesant Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Det er heldigvis tydligvis mange av oss! Flere enn vi tror! Min mann er også helt utrolig, det går an å snakke med han om alle ting, og han både forstår og har evne til å roe meg ned når jeg har tatt av! Han tar vare på meg både når jeg er gravid og ellers, deltar aktivt i husarbeide, matlaging og det er han som tar klesvasken!!! Flotte vesner synes jeg. Han forteller meg fortsatt daglig at han elsker meg, etter 4 år sammen.. Og jeg tror fortsatt på det!
Kjukka Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Ja, min må også få en plass her inne... Han forguder bakken jeg går på, og gjør ALT for at jeg og "gullnusket" (hehe) skal ha det bra
Belladonna med to gutter Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg kan også heldigvis signere her vi er heldige jenter!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå