Gå til innhold

flaskesmokk

Gullfiskkammerat og Iselin

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynne med flaskesmokk 2 ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte alt når småen var 1,5mnd. dr.brown har veldig små hull i sine smokker, så småen slet med å få ut melken.

Tror man bare må begynne med nr.2 tutt når man merker at barnet blir utolmodig og rett og slett krever større hull;) DEt er litt individuelt fra barn til barn og smokk merke til smokk merke dette her.

Skrevet

Vet ikke hvilke flasker du bruker? På avent er vi oppe i nå nr 3 og han er 4 mnd. Merket at det var på tide med større hull når han drakk mindre og mindre men brukte lengre og lengre tid på en flaske. Var plutselig oppe i en times drikking på 130 ml. Strevde med å få nok ut og sovnet ofte fordi han ble så lei. I starten var nr 3 vanskelig for ham, kom så mye ut men med trening gikk det bra samt at jeg legger ham godt over på siden slik at han får sugd ut i eget tempo. Dvs han ligger ikke rett på rygg så alt kommer for fort.

Skrevet

ah, det var lurt. Skal prøve å legge min mer på siden. Sliter litt med de hullene, enten er de for små eller for store/mange..

Skrevet

Jeg bruker Avent, er ltt fersk med flaske, for jeg fullammer, så snuppa får kun flaske innimellom. (nå jeg er å trener eller blir borte litt flere timer.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...