superk Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Gjett da! Skal på ul om halvannen uke. Utålmodig! - ble gravid rett etter sa - litt kvalm i uke 7-12, men ikke ille (hjalp med seaband) - fødselskartet (både på bim og babyverden) sier gutt - ikke veldig til mage enda, men lagt på meg 5-6kg - fått mer uren hud (hadde ikke uren hud før) og fått noen kviser både på brystet og i nakken - hjertelyden var på 148 første gang jordmor målte - er 16 fullgåtte uker nå - ingen spesielle lyster og spiser ikke mer enn vanlig (alltid vært glad i god mat) - far har tre brødre og en søster. Broren hans har sønn og datter (er jo mennene som bestemmer kjønnet) -Ringtesten fungerer ikke med min pappas gamle giftering. Går litt frem og tilbake og litt rundt skal bli spennende å se hva folk tror
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg tror du får jente jeg. Fikk en sånn sterk følelse av det.. Er sånn som jeg har hatt det dette, og jeg tror jeg får jente, men jeg vet ikke da, kan hende jeg tar skrekkelig feil, skal på UL på fredag.. hehe.. Men tipper jente på deg ja.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Sterk tro på GUTT jeg ;o)
superk Skrevet 19. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2007 Hehe! Ikke lett å bli klok på. Må vel bare vente å se uansett.. Evighet til den 30. kjenner jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå