Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Om mannen din reiste til utlandet og du 4 måneder etter finner tekstmeldinger på telefonen hans , og han innrømmer at han driver å flørter med dama. Men sier at det bare er fleip, at han har ledd av hele greia. Alikevel er denne dama lagt til på msn, han har ringt og sendt mail til henne i 4 mnd. Han traff henne da han var elene på utenlandsreise. Faen å, hva gjør jeg nå ? jeg er så fortvilt.
er det muuulig Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 da hadde jeg stille og rolig pakka kofferten hans og bedt han om å flytte...for slike løgner og bedrageri kan jeg ikke godta! og det nytter ikke å unnskylde seg! gjort er gjort!! og vær bestemt! godta for guds skyld ikke sånnt!!! tro meg dette er ikke noe han bare tuller med......
Ikkelektuell Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Neppe noen vits i å spørre mer om det, i hvert fall. Skaff deg en flørtevenn selv, og sjekk reaksjonen hans når han "tilfeldigvis" finner det ut.
KaMa Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jøss, det var litt av et råd... Sleng på at man mååå bli bitter og miste all tro på menneskeheten og menn i særdeleshet.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 ville vel ikke trodd et øyeblikk på de dårlige forklaringene hans. gitt han en sjanse til å være erlig for så og dumedriten.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 jeg er så fortvilt, jeg har vært så dum. Stolt helt og fullt på. Venninene mine har syntes det var rart. Jeg har blindt stolt på han. hva skal jeg gjøre ? Han sier det er en spøk, en flørt og at han har ledd av hele saken. Greier ikke tenke mer jeg.
dama Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 hold meg utenfor detta.. jeg er lykkelig gift og har prøvd å fortelle mannen din det også.. du kan hilse fra meg og be han om å slutte å trakassere meg....
Anne-B. Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Det gjorde eksen min også, da jeg fant chatlogger på maskina mi etter at han hadde lånt den med seg da han var i militæret. Var ei jente som bodde på hjemstedet hans, og i loggen stod det feks noe om at om de ikke skulle dra på kino snart, og at det var en anna kar som dreiv og la seg etter denne jenta, og han skreiv tekstmeldinger til henne og sa at han elsket henne, mer enn denne jenta sa til eksen min at hun elsket ham.. Da han skulle forklare seg, så sa han at det var bare han og en kompis som hadde hadd det litt moro med henne, de hadde lurt henne.. Joda, særlig, i den tida dreiv jeg mye med irc, og han var en av "sjefene" på kanalen som denne jenta hang på. Jeg begynte å være på den jeg og, da begynte han med å banne meg hver gang jeg logga på, uten å gi meg noen forklaring. Noen som ikke ville bli avslørt, nei. Og jeg, min idiot, trodde på ham da han sa at det der var bare tull. Og jeg skammer meg enda over at jeg kunne være så godtroende! Her tror jeg du må gi ham et ultimatum; enten dropper han kontakten med henne og satser på forholdet deres, ellers så pakker han kofferten og drar.
RundLurt? Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Kast svineriet på hauvve å rævva ut, fortar einn han vinnj å sei a!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Da hadde jeg ikke gjort noenting. Alle har da rett på et liv. Et liv inneholder flørt. Forøvrig hadde jeg aldri havnet i din situasjon siden det ikke kunne falle meg inn å lese min manns tekstmeldinger, msn, mail eller papirpost.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Klarer ikke å fri meg fra at dette er ei han har truffet på en 14 dager utenlands tur, der han dro alene, og som jeg gladelig tillot. Hvor dum kan man bli. enda har jeg vært advart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå