Gå til innhold

Hvordan bor dere,og hvor gamle er barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fin 3-roms leilighet,har 2 barn,en på 5,5 og en på 4 år... De deler da rom,det største-så de har god plass og vi får plass til alle lekene der inne. Jeg er alene med dem og synes vi har nok plass jeg:)

Men hvordan bor dere? hadde vært litt interessant å vite:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en familie på fem (tre barn på 3, 6 og 8)nsom bor i en enebolig. Bygde for litt over 3 år siden. God plass og ungene har hvert sitt rom.

Hadde enebolig med to soverom før det, og det gikk helt fint for de to å dele rom. Men da vi begynte å planlegge nummer tre bestemte vi oss for å bygge (hadde nok bygd selv om vi ikke skulle ha en til).

Skrevet

Vi er en familie på tre, gutten er 1 år. Vi bor i en tomannsbolig som ble bygget i fjor over 3 etager. 3 soverom men muligheten for 5 om vi tar det uinnreda loftet. Masse plass så vi kan få en del barn(gjester) om vi vill. Har tenkt bli boende her, så da kan en tenke laaaaaangsiktig..

Skrevet

Vi er fam. på 3, med gutt på 5,5 år. Leier 3 roms, helt perfekt for oss :)

Skrevet

Jeg bor med dattera på snart 7 år i en leil på ca 65m2. Var egentlig bare ett soverom, men har laget et rom til henne i stua.

Drømmer om litt større plass, men kan ikke klage heller :-)

Skrevet

To voksne og to barn på 1 og 6 år. Bor i en passe stor enebolig med 4 soverom.

Skrevet

Vi er 1 voksen og 3 barn - 8 år, 2 år og 1 år. (Og reneste zoologiske hagen i form av alle slags kjæledyr)

Vi bor i en enebolig med 7 soverom - nok plass til alle sammen. Og altfor mye plass når jeg skal vaske huset. Sukk!

Plassmessig setter vi alle mest pris på hage og utearealet, tror jeg.

Skrevet

vi er en liten familie på 3: mamma, pappa og sønn på 3 år.... og bikkje og katt. vi har enebolig med 3 soverom og stor tomt på ca 2 mål. huset er på 84 kvm boflate og gammelt (bygd i 1900). har mer eller mindre rehabilitert det utvendig og pusset opp de fleste rommene innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...