Gå til innhold

Er det dårlig gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har takket nei til en av mine venninner om å gå ut på byen idag. Så lurte ei annen på om vi skulle dra ut å spise eller no.

Dårlig gjort av meg å dra ut å spise med hun andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis hun andre ikke finner det ut. Dessuten - kanskje jorda går under imårra. Go nuts!! :-)

Skrevet

Dårlig gjort og dårlig gjort. Det sier i alle fall noe om karakteren din.

Skrevet

Hva med å innvitere med hun du takket nei til også? Det blir hun sikkert glad for

Skrevet

Hun ville ut på byen å feste altså. Føler meg ikke i festhumør da familiemedlem er syk og sånn...

Usj, ja det er vel litt dårlig gjort kanskje...

HI

Skrevet

gå ut på byen i dag som : handling og kafe?

eller som drikking i kveld?

om det er drikking så er det ikke dårlig gjort å gå å spise med hun andre.....men da bør du tilby hu første å bli med.....

er det ment som handling og kafebesøk så synes jeg det er dårlig gjort ja!!

Skrevet

Som sagt over, sånn ut på byen og drikke i kveld har jeg takket nei til.

HI

Skrevet

Nei, syns ikke det er dårlig gjort. Å takke nei til festing med én person betyr ikke at en må gi et obligatorisk "neitakk" til å ta et rolig måltid med en annen.

Skrevet

da går du ut å spisr med god samvittighet med andre venninda di:-) men kansje hun andre også vil være med å spise litt?

Skrevet

Takk for det. :) Hun andre hadde spurt flere da hun spurte meg om å gå ut så hun skal ut på fest med noen andre venner.

HI

Skrevet

Bare fordi du har sagt nei til å gå på byen er du da ikke forplikta til å tilbringe kvelden hjemme..Du er da din egen person, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...