Twintipp og himmelblå Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg skal straks bli healet, he he:o) Spent gett!
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 lyst til å prøve. men er nok litt spent på om det funker ja...
Joikaboll@ Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Det funker hverfall på meg og guttungen her. Lykke til, det er litt skummelt da
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Hvordan er det skummelt? Må si jeg er noe skeptisk sjøl ja... Hmm:-p
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Nææii, kan ikke være skeptisk! Du må tro tro TRO på at det fungerer;) Lykke til!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Ja, healing er jo ofte kombinert med avslappingsøvelser og "enkel" psykologi. For mange er dette det rette. Å kunne finne en helhetlig ro i kroppen kan forebygge mye.
Helene <3 Sarah Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Jeg har vært hos healer. En skikkelig spesi dame som visste litt for mye om tankene mine til at det går an å skylde på tilfeldigheter. Vært hos henne 3 ganger fra jeg var 13år og oppover. Hun bekreftet en ryggskade jeg ikke visste jeg hadde. En brist i en ryggvirvel som ikke var oppdaget. Hun sa jeg ikke måtte ha dårlig samvittighet ang min farmors død.. Sterkt for en 13åring å høre fra en fremmed. (jeg er fortsatt plaget med dårlig samvittighet fordi jeg ungikk henne det året hun var syk og døde) Etter timen sa hun at jeg kom til å bli syk i 3 dager, og den kvelden konka jeg ut med feber og lå i 3 dager! gang nr2 husker jeg ikke så mye av.. Bare at hun sa jeg ventet så inderlig på en liten gutt som skulle komme.. Fått jente da Gang nr 3 var utrolig "sterk". Jeg var plaget med depresjoner og hun ville gå hardt til verks. Satt på en stol og hun berørte meg ikke engang, men hele kroppen, fra hodebunn til tåspiss, begynte å prikke slik som når det er dårlig blodtilførsel. Tilslutt svartnet det nesten for meg og jeg hadde problemer med å holde meg i sittende stilling. Måtte bare be henne stoppe fordi jeg var redd for å svime av. Ting har egentlig bare gått opp og frem med meg siden den gangen.. Dette var vel for 3-4 år siden Så JA jeg tror på healing, men det er mange falske der ute!
maju Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 KAN JEG SPØRRE HVEM HEALER DU VAR HOS...KUNE TENKT MEG EN TUR DIT.
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2007 Det er "en i familien" som gjorde det... Merket at det ble sinnsykt varmt, helt snodig!! Hun sa at smertene var seige til å forlate kroppen og at det tar tid for kroppen min å lege seg.. Smertene er de samme nå, men hun sa det kunne ta litt tid, så jeg avventer, hehe:o)
Skravlemamman Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Funket på meg( tror jeg ). Jobber med en som driver med healing ved siden av jobben.. En dag på jobben hadde jeg så vondt i ryggen, så vi tok en healingpause. Jeg ble merkbart bedre, men vet jo ikke sikkert om det var årsaken. velger å tro det likevel:-)
maju Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 var det noen i nærområdet som dreiver med healing,Joikabolla?
Korse76♥ Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Ja! Mer mellom himmel og jord enn vi vet om... Men tror ikke på sånn tv-healing.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Jeg ble bedre en gang en vennine av meg gjorde det med meg, selv om jeg ikke trodde...ble jo ikke helt overbevist for naturviteren i meg protesterer og sier det kan være tilfeldig at jeg ble bedre samtidig som hun gjorde det, men hvorfor ikke? Det er jo mye mellom himmel og jord som vi ikke kan forklare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå