Gå til innhold

Brio Happy Bagvogn - noen som kjenner til denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tittet litt på denne vognen og synes den blir så utrolig liten sammenleggbar. Jeg lurte på om noen har erfaringer med denne vognen? Er bag`en romslig, kjøper man en sittedel til, eller er vognen kun Bagvogn som ikke kan bli noe annet? Og vet noen pris? Tittet på nettet og der står det jo ingenting fornuftig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Brio Happy Duovogn. Regner med at det er den du tenker på. Har ikke brukt den ennå, men den står klar i stua og er så flott! Kan jo ikke uttale meg så fryktelig mye før vi har tatt den i bruk, men jeg synes den virker veldig bra. Bagen er ikke så fryktelig tung, så den kan man lett løfte av og på. Er også veldig lett å sette den på igjen. I tillegg er det veldig god fjæring. (Vi har det vanlige understeller, ikke det kompakte, men den blir fremdeles liten når man slår den sammen. Det kompakte hadde dårlig fjæring sa hun i butikken.) Vi har den i brunt og synes selvfølgelig den er veldig fin å se på. Her i norge tror jeg den koster over 6000 på barnas hus, men fikk den på tilbud i sverige (varer til 2.september) til 4500. :) Har lest litt kritikk om den fordi den kom dårlig ut i en test. Der stod det at håndtaket ble ødelagt hvis den ble utsatt for -30 grader og at bremsen gikk i stykker. Men jeg tenkte som så at jeg ikke kommer til å ta ut babyen når det er så kaldt ute uansett, dessuten sier Brio at de nå har fikset dette. Det som gikk i stykker på bremsen var visst en sånn sikkerhetspinne som var ment som en indikasjon på at bremsen ble utsatt for for mye belastning. Så jeg tok den sjansen hvertfall! Følger også med sportsdel til den inkludert i prisen og jeg synes den hvertfall virker mye mindre og lettere å kjøre enn andre vogner. Er dessuten en mellomstor bag som nok passer fint til oss som får vinterbarn. :)

Skrevet

Jeg har ikke denne vognen selv, men kusinene min har den. Hun er veldig fornøyd sier hun. De kjører ikke bil så dette vet jeg ikke hvordan fungerer i forhold til sammenslåing etc. Men noe jeg stusset litt over var at bagen var litt kort. Lille gutten hennes som var 2,5 mnd så ut til ikke å få plass der så mange mndene til - og det så kusinen min også.

Synes det var litt rart jeg.

Skrevet

Det kan godt være den er kort, men jeg vet at det er mange andre bager som også er sånn, blant annet på noen emmaljungavogner. Hun i butikken sa den var i mellomklassen. Siden jeg skal ha i januar tenker jeg at babyen da er såpass liten når det skal være plass til mye klær og pose oppi, og de jeg har snakket med sier at de ofte må gå over til sportsdelen ganske raskt uansett fordi babyen vil opp og se. Hehe. I denne vognen er det forresten en plate man kan sette opp i bagen slik at babyen kan sitte. :)

Skrevet

Vi skulle kjøpe den fordi jeg syntes den var sååå fin men så sa dama som jobbet på butikken (Barnas Hus i Trondheim) at jeg bør les litt om den og hør hva andre syns før jeg kjøper den. Hun sa at hun ville ikke anbefalt den på grunn av hvor ofte butikken får reklamasjoner på den vogna og alle folkan som kommer inn for å reparere forskjellige deler. Så da dro hjem uten å kjøp vogn (var så trist fordi hadde SÅ lyst på vogna). Jeg gikk rett inn på nettet og begynte å lese om den... masse dårlig om den! Mang som sa at bremsa var dårlig og skummel å stole på og masse andre problemer.

Her er en av sidene jeg lest ang. denne vogna....

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article951602.ece

Bare pass på at du har garanti hvis du skal kjøpe den... eller så anbefaller jeg at du finner ei annen vogn som er litt bedre å stole på! Lykke til!

Skrevet

Jeg leste masse på nett om den før jeg kjøpte den, blant annet den testen stolt mamma refererer til. Men når jeg så at den ble utsatt for -30 grader tenkte jeg at jeg skulle ta sjansen likevel. Hvem triller babyen sin ute når det er så kaldt uansett? Spurte dessuten mange folk på forskjellige forum og fikk bare positiv kritikk fra alle som har Briovogn. :) Men det er jo opp til hver enkelt å bestemme, vi får se når jeg begynner å bruke den. Hehe.

Skrevet

jeg skal kjøpe den, uansett hva testene sier! Tv2 hjelper deg testen er jo bare teit!!!

Jeg liker den kjempe godt, skal kjøpe den i sverige for 4000kr:)

Alle vogner har jo noe man kan klage over, tror folk bare må kjøpe det DE selv tror er bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...