Gå til innhold

Når forteller dere det?


Vippi

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen med små spirer i magen :-)

 

Når forteller dere den store nyheten til evt. barn, familie, venner og på jobb? Jeg er i uke 6 og brenner etter å røpe den lille hemmeligheten vår, men synes jo egentlig det er litt tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fortalte det til samboer, foreldrene mine og broren min, samt min beste veninnde, nesten med en gang jeg fant det ut (i uke 4 var det vel).

Svigerfamilien må nok vente til de 12 fullgåtte ukene, samme med resten av vennegjengen ;)

7+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7 nå. Mine foreldre vet det, min søster og bror. Mammaen og søsteren til sambo vet det. Har også fortalt det til to venninner, sambo har fortalt det til en del kompiser. Resten skal få vite det etter legetimen i september. Mulig vi skal fortelle det til besteforeldrene våre innen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i mrg seks uker på vei og allerede vet et par gode venninner, foreldre og svigerforeldre og en bror.. resten får vite det når det har gått 12 uker.. da skal t-skjortene frem med budskapet:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åtte uker på vei. Den første som fikk vite det var selvfølgelig mannen min. Min svigerinne røpet jeg det for når jeg var seks uker, selv om jeg hadde tenkt å vente. Og så vet mamma det. Ellers får folk vente til i september. om jeg klarer å holde meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Av erfaring fra 2SA så har vi kun fortalt nyhet til våre foreldre.Vi skal på ultralyd nå til onsdag,da er jeg 9uker på vei.

Da skal de sjekke om fosteret lever og er alt i orden så skal sønnen våres på 5 få vite at han skal bli storebror.

Vent til du nesten er 12 uker for det er utrolig vondt for deg og måtte fortelle alle at det har gått galt,hvis det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke fortalt det til en levende sjel. Det er kun jeg og mannen min som vet det, og i morgen er jeg 8 uker på vei.

Det kan hende at et par personer skjønnte det i et bryllup vi var i (siden jeg ikke drakk alkohol), men ingen har spurt meg.

Jeg har lyst til å vente til jeg er 12 uker på vei, siden jeg vet om flere som har opplevd abort. Jeg orker ikke tanken på å måtte fortelle et så trist budskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er åtte veker på veg, og me har fortalt det til familien. Veit det er litt tidleg, men me er så glade og då er det vanskeleg å holde det hemmeleg... Med førstemann fortalte me det ikkje før eg var over tre månader på veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 7 nå og vi har fortalt det til familie og de nærmeste vennene:)

tenker som så at de som er nær oss får jo greie på om det skulle skje noe før det har gått 12uker, derfor har vi valgt å si det så tidlig. på jobben tenkte jeg å si det når jeg har vært på den første legetimen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 9 uker på vei. Vi har sagt det til våre familier, samt venner. Var i bryllup i helgen, og vi orket ikke dette med å holde det skjult ved å late som man drikker vin til maten og utover kvelden. Så nå vet vel de aller fleste det. Tenker litt sånn at skjer det noe, så jaja... da har vi hvertfall noen som kan gi oss en klem eller en klapp på skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1 SA og 1 EXU det siste året har vi valgt å informere mine foreldre og min brors familie allerede før uke 6. De vet jo at vi har prøvd lenge og at vi har hatt 2 uheldige opplevelser, har jo diskutert det med dem. Svigers får vite det i uke 10 når de kommer på besøk. Omtrent da tror jeg resten av verden får vite det også, hvis de ikke har gjettet det allerede pga elle kvisene som popper frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 7+6 i dag, og ingen andre enn samboer og jeg vet noe foreløpig.

Klør etter å fortelle! Tror nok at kommende besteforeldre, onkler og tanter får vite i løpet av de neste par ukene. Og så får resten av verden vite det når 12 uker er passert, med mindre vi blir gjennomskuet først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter til vi nærmer oss 12 uker. Første gangen vi ble gravide,mistet vi barnet rett etter vi hadde fortalt det til vennene og familien vår. Da var vi bare 6-7 uker på vei,og det var kjempevondt å da måtte fortelle alle at vi hadde mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...