Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er ikke så veldig flink på dette i og med at det er så tidlig i graviditeten. Jeg hadde siste mens andre uken i juli,og testet positivit på test for en uke siden.(svak strek) Tok ut spiral for 2 mnd siden, så har ikke hatt normal syklus. Håper noe kan estimere ca termin for meg?:-) Takker og bukker:-)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 jeg hadde mens 14. juli og fikk termin 21. april, så du er vel rundt der du også gratulerer!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Si at menstruasjonen din startet man 9 Juli, så skal du ha termin rundt 17 April 2008 skulle jeg tro )
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Tusen takk dere:-) Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen også. Har en sønn på 3,5 fra før,som endelig skal bli storebror. Får smøre meg med tålmodighet til ultralyden, og få en mer nøyaktig termin da:-) Ha en fin dag videre dere!
R.B.G. Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Googel gravid. Da dukker det opp en del. På en av de sidene kan du sette inn datoen for din første blødningsdag i den siste mens og så kommer datoen. Lykke til
Hera83 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Har en slik kalkulator her også. Rett under oversikten over de forskjellige forumene
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Ja, det er kjekt med sånne kalkulatorer hvis man har regelmessig syklus og el rundt dag 14, men spesielt om man har brukt p-piller, hormonspiral etc og ellers også kan det variere ganske kraftig når i syklusen el er. Jeg hadde for eksempel el på dag 68 i den syklusen jeg ble gravid. Vet at jeg er 4+4 uker på vei, men hvis man går ut fra siste mens som var 25 mai så burde jeg vært i uke 13 nå. Dette er et ekstremt eksempel, men det går altså an med variasjoner i antal dager før el, mens dagene etter el til mens er konstant for hver enkelt fra syklus til syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå