Gå til innhold

Ultralyd

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dette med ultralyd når en har endel polstring på magen fra før. Jeg har endel mage selv uten barn i. Er det sann at det er vanskeligere å se noe, evt at de ikke får sett noe i det hele tatt?

Er så bekymret for den lille der inne, er i uke 13 nå og lurer på å bestille en privat ul til uken- men redd for at de skal mase på magefettet.....

Noen som tenkt på det samme, og evt har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej!

Jag tog ul 13+4 för att se att allt var bra, ingen som sa något om extra mage men fick invändigt ul. Han sa det var lättare och se då när det ännu är så litet, lyssnade på hjärtljud och fick massa fina bilder.

Så kan bara rekommendera dig att ta ul, var själv orolig för hur det stod till med den lilla och nu efteråt har jag lugnat ner mig väldigt och vågar glädja mig på ett helt annat sett.

Lycka till!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det skal ikke være noe problem med magefettet. Ungen ser de likevel ;)

Men kan hende du kjenner sprk på utsiden litt senere enn de med stram mage :(

UL så tidelig tror jeg alltid er invendig for da er de så små :)

Skrevet

Litt dåligere ser dem nokk men dem ser nokk det dem skal :-) Jeg er ei kraftig dame. Første svangerskap var dem litt usikker på hvilket kjønn det var på første ultralyden men på andre ultralyden som jeg tok i uke 30 var dem staks mye mer sikker. Fødte ei jente som dem sa. Dette svangerskapet har jeg vært på 2 ultralyder med 3 ukers mellomrom, fikk høre i uke 16 at det var litt usikkert men dem trodde det var gutt, i uke 19 så fikk vi et klart svar at det var en gutt og viste oss penis og testikkler. Og dem så alt dem skulle men dem skrev at det var litt dårlig avbildning (dette var for at jeg er overvektig)

Skrevet

Hei..

Jeg har bmi over 40 og de har ikke hatt noe problemer med å se det de skal se i magen min ihvertfall:))

Don't worry...:))

Klem!!

Skrevet

Takk for svar MrsKrissy, har tenkt litt på dette. Bra det gikk ok for deg.

Men håper det går bra likevel da....

Skrevet

Det gjør det nok;))

Skrevet

da var min ultralyd unnagjort! man kunne se alt man skulle se, og jeg fikk ingen kommentar på for mye polstring på magen. det eneste han ikke kunne se var kjønnet, men han mente det var for tidlig! ble satt tilbake fra 17+2 til 16+1.... irriterende! fint å se den lille, selv om man måtte legge godvilje til for å se at det er et menneske!

Skrevet

Jeg har en god del kilo for mye.Så alt fint på ultralyd,kjente de første sparkene i uke 12 og samboer kjente de første sparkene i uke 19 eller 20.Så jeg tror ikke at det at du har litt mage,skal gjøre noe som helst utslag på noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...