Gå til innhold

Tar ikke flasken lenger:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 4mnd å henne full ammer jeg. Har vært vekke fra henne 3-4 ganger og da har hun fått flaske med mm jeg har pumpet. Dette har alltid gått kjempe fint. men nå er det sikkert en mnd siden jeg har vært ute på noe, å da skal hun seff ikke ha flasken lenger. Noen gode råd på hvordan jeg kan få snudd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha stresset med det. Hun tar sikkert flaske om en stund igjen. Det er vel ikke så viktig å komme seg ut når hun er så liten at det ikke kan vente litt til?

Skrevet

Det er en veldig vanskelig situasjon for meg siden jeg om kort tid begynner på skolen, Uheldigvis:( Jeg elsker å være med den lille jenten min, men er alene mamma til en som bare vil kose og tulle med meg hele dagen.å Det er helt fantastisk, men en blir litt trøtt. Jeg gir henne alltid kvelds mat og masse kos så legger hun seg,så hun merker ikke at jeg er vekke en gang. Det er bare frokosten hun skulle hatt fra flaske, Så den ene kvelden i mnd har jeg lyst å unne med selv. Men går det ikke så går det ikke, da er en hjemme. Er bare så rart at hun plutseig ikke vil ha den lenger.

Skrevet

Kan du ikke prøve å gi henne fra kopp? Har du prøvd å bytte flaske? Min var skikkelig sær på hva som gikk an å drikke fra. Her byttes det mellom avent og MAM. Det går i perioder hvilke flasker som virker.

lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...