Athina' Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 20+1 opg 141 dager unnagjort! Så nå begynner nedtellingen for alvor. Synes ikke det er lenge siden jeg kom over fra 1.tri, men etter den gang har det vært full rulle og nå er det ikke så altfor lenge til 3. tri jo. Jippi!! :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer så mye!!! =) Enda et mål er nådd!
twoboys & a girl Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Gratulere, er nettopp selv kommet halveis. Bare 134 dager igjen:o)
mimmitiltre Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 gratulerer!! jeg er halveis paa tirsdag:)) gaar fort naa:)
Athina' Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Takker og lige måde :-) Ja det er helt merkelig men dette er en milepæl for meg altså. Vet ikke hvorfor men _nå_ begynner jeg å glede meg og ukene går så fort :-) Og jeg handler som en idiot da, men har funnet ut at jeg liker å shoppe babyting. Bare i dag har jeg brukt flere tusen kr på seng, klær, dyne,sengeklær og mye mer og i morgen skal jeg hente vuggen og den koster kr 1100, men bryr meg ikke en pøkk om pengene og har ikke dårlig samvittighet! Brad et ikke er 2 inni der for da hadde jeg vært blakk nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå