Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 ... jeg kooooser meg sånn med magen min! Er så fryktelig stolt. Til nå har dagene gått kjempefort, selv om terminen er laangt unna. Det gjør meg ingenting. Er ikke kvalm, ikke plaget med smerter og hodepinen har lagt seg. Kjenner liv hver dag, og gleder me sånn over det Flere av vennene mine som nettopp har født, sier at dem savner magen, så jeg gleder meg maksimalt over graviditeten Jeg vet jeg er heldig som ikke har særlig plager, og vet at mange er plaget med både bekkenløsning og kvalme, men tenk på hvor verdt dere vil synes at det er når dere får den lille i armene deres! Alle sier at mennene er heldige som slipper å bære frem barn, men dem aner ikke hva dem går glipp av. Vi kvinner er så heldige som virkelig har muligheten til å bære frem en ny verdensborger! Ville bare slenge ut noen muntre ord, for jeg leser så mange innlegg hvor folk er deprimerte og sånn. Det er veldig trist, for det er jo noe kjempestort vi får ta del i her Håper alle her inne vil glede seg mer over graviditeten, og at ventetiden ikke føles så altfor lang. Dere er noen flotte kvinner, og kommer til å få nydelige barn!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Signerer denne jeg. kjempe godt skrevet! Og akkurat sånn har jeg det også. Nyter graviditeten, og forandringene i kroppen.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Takk for det Ja det er fantastisk å gå gravid
kariuss Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 så heldige dere er da, syns det er helt pyton på alle måter..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Så dumt da Synes det er helt fantastisk
3småskatter:0) Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Ja jeg kjenner disse tankene igjen da jeg gikk gravid med min første....da var alt bare fryd og gammen syntes jeg. Når jeg ventet nummer 2 var det også mye kos og begge disse graviditetene var planlagte. Og så ble jeg altså gravid igjen og da var sønnen min bare rundt 6 måneder og dette ble ett ganske stort sjokk på meg. Jeg rakk aldri å sette inn spiralen som jeg hadde fått time til rett etter....jeg som trodde at minipillen skulle være nok men tydeligvis ikke. I dette svangerskapet er tankene helt annerledes enn de forrige. Kjenner jeg er mer irritabel og ikke fullt så positiv som jeg var i de andre. Nå tenker jeg mer på at det er urettferdig at jeg må gå gravid og ikke mannen min. Til nå i svangerskapet har jeg hatt mye plager og jeg er i tillegg ganske utslitt etter at sønnen vår har vært mye syk siden han ble født. Ja så jeg forstår nå bedre hvordan det er å være litt mindre positiv til det å gå gravid,men jeg forstår også godt hovedinnlegger som ser alle godene. Jeg har også vært den som har vært superlykkelig over å gå gravid men merker mer det motsatte denne gangen. Så det har vel egentlig ganske mye å si om hvordan hver enkelt situasjon er..... Lykke til videre i svangerskapet:0)
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Har det akkurat som deg, det er HERLIG å gå gravid!! Gravidmage er noe av det vakreste som fins Det er jo et lite under, to mennesker blir til tre, og inni magen er det en herlig og nydelig liten skapning
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2007 Så flott Ja, gravidmage er så nyyydelig Er bare SÅ stolt av magen min, og bruker bare tettsittende gensre ;p
kokosyklus Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Hei! Så koselig å lese:) jeg er av de som er mindre positive, men på gode dager koser jeg meg virkelig. Det eneste er at jeg ennå ikke er helt komfortable med magen, men det kommer seg nok:) Føler at noe jeg ikke har kontroll over har tatt over kroppen min:) det har vært mest pes, men hadde noen fine dager forrige uke hvor jeg storkoste meg som gravid:) Godt med et positivt innlegg!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2007 Jeg forstår deg godt. Har noen dårlige dager jeg også, mye pga at buksene mine har blitt for små, og gensrene har blitt for korte. Har dager hvor jeg er ganske deprimert jeg også, men har flest gode dager Også gleder jeg meg sånn til jul, og det er første gangen i mitt liv at jeg faktisk gleder meg til vinter! Nei, jeg har det helt fantastisk ja. Sikkert mye pga at jeg mistet tidligere, og skjønner hvor heldig jeg egentlig er. Lykke til alle dere flotte damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå