lotte25 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 er det noen som har prøvd bringebærbladkspsler eller lakrisrot te med noen virking angående fødsel??
line_n & sara Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 nå er jeg førstegangs, jeg da, men leste en fødselshistorie for ikke lenge siden, om ei som hadde brukt bringebærblader (kapsler) og var fornøyd med d, tilogmed jordmor på føden hadde blitt imponert over hvor raskt livmora trakk seg sammen! jeg er i starten av 3. trim, og drikker et en kopp eller to bringebærblad-te, og regner med å drikke lakrisrot v termin! (ikke før!)
lotte25 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 hehe lurer på om jeg skal prøve lakris rot te.. er bare en uke til termin så er ganske lei kan du si..
line_n & sara Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 jepp, kjør på!! det skader iallefall ikke! når jeg bruker urtete som "medisin" lar jeg det trekke ganske lenge i koppen, helst ti min, da blir den sterk, pluss at det er lettere å styrte den når den er lunka, imotsetning til kokende varmt! (urter smaker ikke så godt!) lykke til!
Belle&Mini Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Hei dere Har ikke helt fått med meg hva disse teene hjelper mot jeg? hmmm
line_n & sara Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 bringebærblader skal "hjelpe" livmora, både før, under og etter fødsel, med at den forbereder/klargjør livmora så den takler fødselen bedre, og at den trekker seg sammen etter fødselen! kan begynne med det de tre siste mnd, jeg skal gå over til kapsler når det er ca 5 uker igjen. lakrisrot kan sette fødselen igang, mange jordmødre anbefaler dette når man går på overtid! Jeg kommer til å ta meg noen kopper av dette når terminen nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå