Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hvordan i all verden skal vi få vår gutt på 4,5 år til å sove lenger om morgenen? Han våkner mellom 5 og 6 hver morgen, og i dag var den altså bare 5. Han dundrer ut av rommet sitt, slamrer med dører og bråker. Resultatet er selvfølgelig at han vekker sine mindre søsken i tillegg til oss. Mannen min og jeg er temmelig slitne av dette, vi KAN jo ikke legge oss klokka ni - halv ti hver kveld...Han vil ikke gå ned i stua alene, og når han får beskjed om å være på rommet sitt så roooper han. Får han ligge i senga vår styrer han noe voldsomt, roterer alle veier, maksler og maser, så det er umulig for oss og sove. Jeg har prøvd å lokke og lure og jeg har vært sint (temmelig sur for å være helt ærlig...), men ingenting hjelper. Det er det samme om han legger seg 19.30, som er det vanlige, eller senere. Legger han seg senere er han i tillegg fryktelig trøtt og sur neste dag. Så, jeg håper noen har et råd eller to!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Skulle så gjerne gitt noen råd, men desverre er jeg i samme situasjon, med min datter på 4 år Så jeg henger meg på ditt innlegg og håper noen har gode råd, så fort som mulig.... Sliten og trett alenemor.. På forhånd takk ))
Tiny dreams ♥ Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Vi har også hatt perioder der vår har våknet veldig tidlig. Ingenting hjalp, men det gikk over etter en periode.. Hvis vi la han senere, våknet han til samme tid, bare enda trøttere, og enda mer grinete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå