Gå til innhold

Hurra!!!!! Har bestilt vogn :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Nå har jeg sikla på vogna så lenge, men har holdt båndt på meg siden jeg mistet i uke 11 sist og liksom ikke helt har trodd at dette heller skulle gå bra. Men nå har babyjungle.nl fått min bestilling og jeg venter spent på TFK'en min :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro, åssen vogn er det? :o)

 

Vi har Emmaljunga, så det blir vel ikke noe vognshopping på oss til nestemann!

Skrevet

TFK Joggster Twist. Har hatt så lyst på den altså. Solgte min Simo i fjor da jeg var i den tro at vi ikke kom til å få flere barn. Alltid moro med noe nytt :o)

Skrevet

Dette er med bag eller??

Har sett litt på Quinny før jeg, men denne så jo også kjempe fin ut.. Hva må du betale?

Skrevet

Jeg bestilte med bag og et par regntrekk. Det kom på rett rundt 5500. Det er med moms og frakt også. De har ikke trekt pengene enda så jeg vet ikke helt nøyaktig. Momsen får vi vel regning på senere vil jeg tro.

 

Jeg så også litt på Quinny, men det er en del ting med den jeg ikke liker, så da ble det TFK. Iiiiiiiik....jeg gleder meg til vogn og baby kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...