Gkm1 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Var inne på en side som solgte disse posene som du har rundt bilstolen. Siden jeg skal ha vinterbaby og blir å bruke bilen mye hadde denne posen vært genial slik at man slipper 20 lag med klær på babyen. Noen som kan gi meg hukommelsen tilbake å si meg hvor jeg fant den?
prusiluscan Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 kanskje her? http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=205&varegruppeID=40&vareundergruppeID=101 jeg synes de har veldig mye fint her.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Funker fint med et ullpledd over og!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 De selger kjøreposer når det begynner å bli høst og vinter igjen;) Og det får du på de fleste butikker:)
Tulletutta Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 har kjøpt pose til bilsete mitt er i maxicosi sine men trur nok det passer til andre seter og, er hull til å feste selene igjennom slik at sete er like trygt. så er det glidlås rundt heile slik at du kan bruke sete på nett den samme måten, kjøpte det på ein heilt vanlig babyutstyrs butikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå