dritgrei hei hei! Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 festen jeg har vært så redd for, vielsen og ringene...... men mest av alt.... snart er det oss to på ordentlig..... hjelpe meg, menså deilig! tror dere at alt er klart???? ha ha ha ... lurte dere, det er fortsatt noen ting som må organiseres og ordnes. I går kom over halvparten av gjestene...DET VAR SÅ KOSELIG. Plutselig var lobbyen på hotellet fylt av folk som koste seg sammen, tok en drink, smilte... ååååå det var så fint å se!!!! og i dag blir det sånn igjen, bare enda litt bedre (for i dag får jeg være med på ordentlig) Jeg gleder meg og er spent og alt! takk for at dere har heia på dette så lenge.... snart må dere fylle tomrommet fra denne bryllupsfestivalen :-) hurra meg rundt, god klem og god jul fra
Tiggywinkle Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer så mye med den store dagen:-)
Reveenka Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Så koselig! Tenker det flakser mange sommerfugler rundt i magen din nå, ja! Se å kom deg i kjolen nå, jeg blir litt nervøs på dere brurenes vegne snart! c",) Det tomrommet skal bli godt å få fylt med deg og Snulder som har vært opptatt så lenge med brylluosting; kanskje dere rett og slett må ha nettmøte med oss fra bryllupsreisn også? Fast klokkeslett hver ettermiddag... ;-) Neste gang vi snakkes nå, så er dere gift begge to!
Plutseliten :) Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer så mye med dagen! Nyt oppmerksomheten,hverandre og ha en flott dag!! Klem
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Gratulere med den store dagen.Håper du får en uforglemmelig dag.
Gummelillan Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 He, he, snakk om å være online-brud ;-) I skrivende stund er du godt gift, og gjett hvem som står pålogget MSN hos meg...? Tenker du var litt sånn utenfor deg selv i da tidlig jeg. Her koser vi oss hjemme med en ekstra liten pjokk og sender masse tanker til dere brudene som svinger dere. Tar en skål i cola light her nå (sånn bak skapet så ungene ikke ser det ;-)); Måtte dere få mange, mange fine år sammen!
coscos Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer så mye med dagen i dag! Håper du får en kjempefin dag (det er jeg sikker på!), og så får du komme med bryllupsrapport senere. Jeg elsker bryllup, både all planleggingen og selve dagen. Skulle ønske jeg kunne gifte meg igjen! (men da, selvfølgelig med samme mannen).
Natteravnen* Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer til deg og tre ganger hipp hurrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå