Sylteflesk Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg har vært i Kroatia hver sommer siden 1996, men ikke i sommer og aldri vært på det hotellet. Hva er det du lurer på da?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Jeg har kjørt igjennom tucepi hver gang jeg er der nede. Har stor sett stoppet opp i makarska. Men alle stedene nedover der er vakre. Dere burde absolutt ta dere tur til dubrovnik da og makarska som ligger tett på.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Hvordan kommer man seg til Dubrovnic på enklest måte med barn på to år? Lang reise?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Altså den mest komfore turen blir vel med bil. Det går buss også, det som er positivt med den er at du slipper å bruke tid på å finne parkeringsvakt, men igjen er det spørs om man ønsker det med tanke på barna. Vi kjørte bil, men det er så forbanna vanskelig å finne parkering der og mange en veis kjøring i området. Min mor og venninnene de parkerte i dubrovnik byen og tok drosje til gamlebyen. Det kan jo være en løsning også, for det er vanvittig mye mennesker i gamlebyen og trangt å parkere. Når skal dere dit?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Tja, det vil nok ta en del timer. Veiene er veldig svingete og når vi var der i juni var det mye veiarbeid, vi har hus lengre ned mot dubrovnik så vi landet der først. Derfra tar det ca to timer også fra makarska til huset vår tar det drøye 1-2 timer, så mellom 3-4 timer kommer ann på trafikken. Så spørs om det er verdt det med tanke på barna og den lange turen i varmen. Makarska ligger tett ovenfor så dit vil jeg absolutt anbefalle dere å ta en tur innom. En større by med masse liv på stranden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå