Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 komme opp i fjæra og riste på flesket, og srekkmerkene mine for deg tidliggere i sommer. tenkte jeg at en liten fantasi kunne gjøre deg i godt humør. jeg har desverre gått noe ned i vekt i sommer, men gjør herlig bot for det nå sitter her å nyter( les stapper i meg) en plate med sjokolade. og ta det helt medd ro flesket disser fortsatt, og strekmerkene selv om de har bleknet er de fortsatt synlige på flere meters avstand. god fornøyelse;p tenker dette blir en god helg jeg.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2007 faen gidder ikke finne på noen grunn til å dytte den slik at du ser den. me skjønner nå at jeg ikke rakk og gi deg en helgefantasi, så du får ta denfantasien når du har tid.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 haaaaaa... jeg er faktisk pottesur på deg pga det innlegget!!1 jeg har vært homofil helt siden jeg leste dette smakløset innlegget og kvinnfolk er byttet ut med McDonalds junkfood for å døyve lysta på kvinnfolk:-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 hei! nei jeg vet du liker å fantasere om flesk og strekkmerker, derfor må jo jeg friste deg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå