Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 senga deres?? Eller er det bare meg? Poden er 7. mnd. og etter amming om natta skriker han dersom jeg legger han i hans egen seng:( Dersom jeg tar han over i vår seng så sovner han med en gang... Dårlig uvane dette sikkert, men man er jo så trett om natta og orker rett og slett ikke å ta den "kampen" enda.. Noen som har det likt? Har noen gode råd eller erfaringer rundt dette..?
Ane** Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Her soves det i senga mi hver natt. Ser ikke på det som noen dårlig uvane heller jeg da. Koselig synes jeg.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Vi har aldri skrudd sammen senga til lillebopp engang vi:) Hun koser seg i senga til mor og far. (tre mnd)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vi sover også i samme seng:) FIkk beskjed med mannen(som for tida er på sjøen) at han gjerne ville ha tilbake sin plass i senga når han kom hjem(er enda 5 uker til) Vi får se sa jeg:) Men har begynt å vurdere å ta henne i sengen:)
mammatil2små Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 4mnd. jepp:) men hær byttes det på. litt i si ega seng, lit i vogna og litt i senga til mamma og pappa:) som regel halve natta sammen med mamma og pappa. kosejenta mi!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Vi har bare gode erfaringer med samsoving. Gjorde det med forrige tass også. De sier i fra når de vil i egen seng likevel. Prøver alltid først med babysenga, men stritter hun i mot kommer hun i vår. Vi synes det bare er kos Sover godt alle sammen. Hun sover m et lite pledd over seg så at hun ikke skal bli for varm, og alene i det ene hjørnet på madrassen. Går så fint så. 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Lettet over alle som lar småtrolla sove sammen med dere. Da fortsetter vi nok med det, og lar være å stresse med å legge han i egen seng dersom han ikke vil. Så får både han og jeg sove lenger og bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå