6Ymamma Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Helt siden svangerskapet har jeg slitt med ryggen. Av og til (oftere og oftere) så når jeg går så klarer jeg ikke å sette høyre foten med vekta ned på når jeg går. Da gjør det siiiiinsyyyykt ondt i ryggen. Å nesten hver natt når jeg sover, så våkner jeg når jeg skal snu meg, for det gjør siinsyykt ondt, får av og til ikke til å snu meg. Å av og til sier det ##KLIKK## i ryggen, men det gjør ikke ondt.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Gå til en kiropraktor eller noen andre som har peiling på rygg/skjelett, min erfaring er at leger som regel sier det er en betennelse og så får du noen tabletter som ikke virker... Jeg får låsninger i bekkenet, ingen leger som har funnet ut det, mens kiropraktorer har sett det med ei gang )
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Ofte vil sånne problemer rette seg om man trener opp mage og ryggmuskler, men du burde vel høre med en lege først så du ikke gjør vondt værre:) Det hjalp meg veldig hverfall. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå