Gå til innhold

La småtroll 0-1 leve..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er en kjempefint sted hvor vi mødre kan prate sammen om alt mulig, samt gi/få råd..fatter ikke hvorfor det skal bli så dårlig stemning her - nesten alle innlegg ender i en barnslig krangel..

ALLE her vil sitt barn det beste, det er jeg sikker på ! men alle har vi ulike barn, og som mor må man selv vurdere hva som passer best i deres tilfelle.

Flott med saklige diskusjoner, samt deling av erfaringer og råd..- men ikke gå til angrep når man er uenige..

Greit det er mye hormoner ute og går, men vær så snill - Bruke denne siden til det den er til;) den er virkelig nyttig for mange/alle mødre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med dere. Det er bare å overse de kranglete innleggene, eller å kommentere dem og i verste fall melde dem til moderator.

Skjønner ikke vitsen med at endel "okkuperer" et annet forum som omhandler et helt annet tema. Bedre om folk tok tak i det som plaget dem her.

Skrevet

Henger meg på denne jeg. Det er ganske så utrivelig her inne til tider, og besøkene her inne blir derfor sjeldnere når det står på som værst.

Godt å se at vi er flere som bare ønsker et hyggelig sted hvor man kan spørre seg til råds, og kansje tipse andre med egne erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...