2 gutter og 1 jente Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 mini her harr faatt (u)vanen av aa vaaktne i 4-5 tida paa natta og nekter aa legge seg ned igjen! saa da er det bare aa staa opp da og la han faa leke seg sliten. Han er 3 maaneder, og som regel er han oppe i 2 timer foer han da er klar for senga igjen.... naa har vi to vaert oppe i 1,5 timer...mammaen er troett og vill jo bare sove. Skal proeve med puppen igjen naa i haap om at han vil legge seg igjen!!!
6Ymamma Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Nei, ikke til vanlig, men det hender at han våkner rundt 6 å vil ikke sove igjen. Har hendt tidligere å. Min er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hei ! Jeg har nettopp hatt et litt lignende innlegg, der min 6 uker gamle gutt våkner og vil være våken noen timer på natta. Har prøvd å se om jeg får noen tips :-) Men, det jeg vil råde deg til, for jeg hadde samme problem med jenta vår på 3 år, da hun var liten, er å IKKE ta han opp for å leke !! Selv om han raser ! For da kan det fort bli en uvane som du må slite lenge med. Både du og han trenger søvn om natten. Mitt tips til deg akkurat nå: Ikke ta han ut av soverommet med mindre du f.eks må skifte en bæsjebleie. La dte være mørkt på soverommet, og når han er våken, selv om det tar noen timer, så bare bli på soverommet. Da vil han etterhvert skjønne tegninga. Om natten er det kjedelig. Det er mørkt. Vi skal sove. Vår gutt er som sagt 6 uker, så hos oss så er det vel dette med å få etablert rutiner etterhvert som er viktig. Og få han til å fostå at om natten er det mørkt, kjedelig og kun nattpupp å få. Ikke noe mer... Vi er der for han såklart, men vi leker ikke... :-) Håper det løser seg for oss begge snart, man blir sliten av sånt !!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 4-5....er ikke det morgen da ?!? Jo da, min lille begynte med det da han var nesten 3 mnd...det var da jeg begynte med samsoving fra da av og til morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå