Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 *sangen til isbilen *tråkke barbeint i varm asfalt *miste bussen *purrebrev fra biblioteket 8 mnd etter at boka er levert *selvrettferdighet *å vrenge en negl *Whitnail & I uten norsk tekst *snerk på kakaoen *køsnikere *korte somre *nærkontakt av tredje grad med brennmanet *Tour de France på tv Dere da?
Patetica fåkksi Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Urinveisinfeksjonen min kan du faa gratis, jeg kan tilogmed sende den i posten og betale all porto.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 jeg liker sangen til isbilen så til ikke liker og ikke ha noen mann her nå som er hot og som har noe oppi toppen. å begyne på skolen å ha alt forlite penger sure gutter som mener jeg er ufølsom. jeg er ikke det jeg er praktisk :-) og være så sterk at det gjør meg svak
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Balooa; ja, får du f@£nskapet ned i en konvolutt, skal jeg jammen ta imot...hihihi.... Vondt du da? Stakkar. *sender stor kurv med penicillin*
Patetica fåkksi Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 (har hatt samme jaevla infeksjonen i 3 mnd) ..legger til paa lista: -leger som skriver ut resept paa noe som ikke hjelper i det hele tatt, saa jeg tar de medisinene i en uke for saa aa finne ut at de har sendt meg noe helt feil, og infeksjonen er bare verre -slanger -menn som klör seg paa i skrittet mens de snakker med meg og ser meg dypt inn i öynene
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 stå opp tidlig vond lukt fra søpla under vasken krypdyr på soverommet kontrollerende mødre som vil bestemme over livet mitt svigermødre som ikke gidder å respektere meg mine +15 kg etter graviditeten
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 - Å stå opp tidlig - fiskemat - edderkopper og slanger - jobben min, sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå