guttejente Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg vet ikke hva som går av meg, men de siste tre mnd har jeg vært mye inne på hjemmesidene til "englebarn". En venninne sa at det var en prosess jeg måtte gjennom. Da jeg gikk gravid med min datter var jeg til mye kontroller, men det gikk nesten galt alikevel.Kjente nesten ikke liv dagen etter UL, ca 1 uke før termin, trodde hun hadde lite med plass da, men det ble ingen endring til neste dag så da kontakta jeg føden og fikk komme inn med en gang. De fant fosterlyd,men veldig høy og for lite bevegelse.Det ble foretatt UL igjen og konstantert lite fostervann og en kjempestressa baby som måtte ut med en gang. Alt gikk bra til slutt heldigvis, men det er så mange som det går motsatt med. Ikke mye som skiller liv og død. Så nå går jeg altså inn på disse hjemmesidene og "sørger" med de som har mistet, får liksom ikke dette ut av hodet..... Er dette rart syns dere??? Om det er noen av dere som leser som har en sånn side, så beklager jeg at jeg ikke har skrevet i gjesteboka deres. Vet ikke hva jeg skal skrive og jeg har jo egentlig ikke noe der å gjøre eller??? Er det ok at jeg signerer i gjestebok da?
Northernlights Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Mange mødre har en sånn "periode", og det du opplevde selv har nok gjort sitt til at du er mere sårbar. Ikke unaturlig! Legg igjen hilsen til dem,du. Alle trenger et medfølende medmenneskes omsorg iblandt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 det er ikke rart i det hele tatt! jeg har noe lignenede opplevese som deg. jeg har ikke vært inne på englebarn, men det er fordi jeg reagerer meg og flykte og ingorere. lenge etter fødselen holt jeg på og begyne og gråte bare jeg tenkte på det. først nå 9 måneder senere kan jeg snakke overfaldisk om det som skjedde. men jeg hadde ikke taklet og lese om det. men det er meg. gjør det du føler er riktig! det er nok en fase du må igjenom og den kommer nok tilbake når du blir gravid neste gang. men pass på at du får hjelp da. de blir sikkert bare glad om du skriver i gjesteboken dems :-)
guttejente Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Takk for svar.Trodde kansje det var noe galt med meg, men er heldigvis normal...) Da skal jeg signere gjesteboken neste gang jeg er der. Blir nokingen nestegang graviditet på meg. Har vært gravid to ganger, og gåttnesten galt begge ganger. Første gang kraftig svangerskapsforgiftning, andre gang vet jeg ikke helt, men var kanskje noe av det samme da.Er sikker på at tar jeg en tredje graviditet så går det galt og det tør jeg ikke...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 det er forstårlig. det er ganske stort og nervepinnede ansvar og ha et liv i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå