Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 "Jævlig lur du og!" var kommentaren han fikk fra sin sønn. "Ja, jeg vet. Dreit meg ut, sure penger", svarte han. Og det var det. Ikke noe "buhu synd på seg" - han valgte SELV å gasse på. Og han veit det godt, føler seg ikke urettferdig behandlet.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Og det samma sa broren min. Grunnen til at jeg syns synd på han er noe annet. Som du tydeligvis ikke klarer å lese. Dysleksi?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Vet du hva dysleksi er, frøken?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Skulle ikke du legge deg? Og om "dysleksi" er ment som en fornærmelse...vel, da har du noen merkelige fordommer, hehe. Jeg gidder - som jeg skrev - ikke å snakke til en vegg. du vil nok skjønne ting av deg selv når du blir eldre, det er ikke min jobb å utvide horisonten din. Eller empatien.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 var ikke det her litt unødvening?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Hahaha Leser endel av krangleinnleggene... morsomme greier *egentlig dytter jeg bare innlegget opp for å kunne trykke på nickene* ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå