Gå til innhold

Blæææh...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dritafull... Første fylla siden yngsten ble født for 6 mdn siden, og så sitter jeg her!!!!!!!!!!! Nå skal jeg legge meg! Dritdag! Angrer på at jeg drakk... Savner barna mine, jeg har ikke noe ute å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke drikk mer,da. Hvis du angrer så fælt,blir det ikke bedre neste gang.

Håper du har noen voksne som passer den halvt år gamle babyen din "dagen derpå".

Skrevet

Er imponert over at selv om du er dritings,klarer du å skrive uten en feil.

Skrevet

Ikke noe feil sa du? Er du blind da eller?

Skrevet

Har du med laptop ut? Sitter på nettcafé? Uansett, helt klare tegn på at du ikke har noe ute å gjøre, om du er så knyttet til DiB..

Skrevet

Joda, Hi, bare vent til ungen blir større du!

 

Jeg var ute forrige lørdag, og angra meg litt på søndagen. KUN pga hodeverken, ellers hadde jeg det kjempegøy!!

Slutten på kvelden var så som så......Svogeren min måtte følge meg hjem og passe på så jeg ikke datt i sjøen da jeg stod og spøy......Det var litt kjipt:-( Men men.....Ellers var kvelden fin-fin:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...