Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Broren min ble tatt. Han kjørte fort. De som ikke skjønner grunnen.... (kjørt i 30timer og er ikke så lett å planlegge reisen me en unge som trenger sine stopp. At man trykker gasspedalen inn i 30sek skal bli en slik... Dustete diskusjon ut av det.. Fatter ikke. Ingen av oss holdt fartsgrensen på motorveien, når vi kom nærmere inn mot byen la vi oss i 80 og da kom broren min bak meg. Dere vet ikke hva politiet sa og ikke sa. Ingen av dere var der. Ingen av dere så det - hverken hva jeg og pappan min gjorde eller hva broren min gjorde. Tror heller ikke det er så mange som ikke har gjort det samme. Det er en annen diskusjon igjen. Da jeg kom hjem etter den lange bilturen hjem skrev jeg innlegget her og var TRØTT og SLITEN. Hadde nettopp fått vite at katta mi var borte og var opprørt pga det også. JEg tar selvkritikk for mine dumme uttalelser, menjeg ble så provosert av at dere ikke skjønte grunnen. Syns ikke synd på han fordi han mistet lappen, men fordi han hele tiden får motgang fra alt. DET ER DET.... Jeg er så sliten av dette nå, og vil aller helst bare melde meg ut eller skifte nick. Dere skjønner jo ikke hva jeg vil frem til. Unnskyld for dere som følte dere støtt av en eller annen grunn, men jeg eller broren min kan ikke ta ansvar for andres villmannskjøring. Jeg har hatt lappen i snart ett år. Ingen bøter. Men jeg er LANGT ifra noen veredns-beste-sjåfør sjåfør. Jeg kan kjøre, jeg bruker blinklys, jeg ser i blindsonen++ Men jeg har ikke erfaring som f.eks en 40åring har. Men jeg lærer. Og det gjør broren min å. Det gjør deres sønner og døtre me tiden også. Det er greit at dere mener at det var bra han ble tatt. Ok.. Sånn er det. Jeg ville ikke ha medfølelse pga at han mistet lappen. Men jeg ville bare skrive ut om mine følelser ifh til hvor mye motgang den stakkars gutten har fått. Helt fra barneskolen har han fått det. Vet ikke helt hva jeg vil me dette Men la saken ligge nå, greit? Jeg er glad i broren min. Han gjorde noe ulovlig, men det er det mange som har gjort. Dere får ha deres syn, jeg er ferdig me å forsvare han. Jeg vet hva som skjedde. Dere gjør ikke det. Mulig at jeg forsvinner herfra for godt. Har vært så mye tull og trives ikke her noe mer. Og det har ikke bare me denne saken å gjøre. Uansett.. Ønsker alle en god natt. Sove godt.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vil fortsatt ha en jævlig god forklaring på hvorfor du slenger i trynet mitt at jeg ikke har lov å reagere på det som har skjedd når jeg har blitt påkjørt selv + mistet en jeg var veldig glad i pga en som broren din. Frekk og arrogant er du og du bør jammen meg tåle litt svar.
silhah og emilie Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 ooi noe jeg ikke har fått med meg nå tror jeg..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 "dere som følte dere støtt av en eller annen grunn"... Vel, jeg tror minst to av oss forklarte den grunnen veldig nøyaktig. Vi har mistet noen vi var glad i - i trafikkulykke. Da blir det trist lesning at du ikke tror det kan skje ulykker på en motorvei. Og ganske skremmende at du virkelig ikke har mer...skal vi si; finfølelse. "Syns ikke du kan reagere pga det" er ikke pent sagt.... Men du får ha dine meninger du også.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Beklager Ultemecia&Mikrovampyren Jeg husker faktisk ikke hva jeg sa til deg. Men, jeg eller broren min kan ikke ta ansvar for andres handlinger. Bare våre egne. Broren min er iikke som alle andre. Alle andre råkjørere kjører i 140-150 hele veien. Broren min har alltid blitt sint på meg når jeg har kjørt 5km/t over grensen. Derfor blir jeg forbanna når andre sier at han er slik når han IKKE er det. Broren min kjørte forbi bilene for Daniels skyld. TEnk å måtte stå i en time me en unge på 19mnd i 10-12grader klokka 21 på kvelden. Dere er mødre og bør vite hva man gjør for et barn. Frekk og arrogant... Får leve me det.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Nei, broren din og du kan ikke ta ansvar for det, men du kan ikke nekte meg min mening og si "Syns ikke du har lov å reagere på det". Det er ikke din feil at min slektning døde men det kunne faktisk likegjerne vært du eller broren din mtp. fart
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 Som sagt, husker ikke hva jeg sa til deg.. Er for trøtt til å hente frem innlegget nå også. Og jeg vet vi kjørte fort. Men, slik situasjonen var DA følte vi at vi måtte, av hensyn til sønnen min. Stakkaren hadde sitti i bil 30t. Men, kan ikke annet enn å si unnskyld. JEg har og vært me i bilulykke. Da jeg var 2år. Er et under at jeg lever. Det var en fyllekjører som kjørte for fort og tok oss i fronten. Men jeg klandrer ikke andre for det..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 Hvorfor er du så jævla forbanna på meg? Vært slik i mange mnd du. Folk driver fremdeles på me dette og jeg må da få si ifra??? Eller hva??!?!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Vålerenga; spiller du dum, eller får du virkelig ikke med deg poenget til Ultemecia?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Hahahhaha tror ikke det.. tror noen har en liten selvinnsiktsperre her ;-)))))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 Hvorfor er du så jævla forbanna på meg? Vært slik i mange mnd du. Folk driver fremdeles på me dette og jeg må da få si ifra??? Eller hva??!?! vålerenga12_&_Daniel Den var til mami
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2007 Dere gjør det jo verre hele tiden også. Men godnatt til alle. Nå skal jeg sove.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Vålerenga; vi driver på fordi det er sårende at noen kan være så totalt blottet for empati. Ok, kjipt for broren din, helt greit det. Men å ikke forstå at ANDRE syns fartsgrenser er greit å overholde, det er helt på jordet. Og å ikke forstå at det gjør vondt å lese at noen tar så lett på det, når man selv mangler en person i vennekretsen pga idiotisk kjøring. Hvor mye ville det kostet deg å stoppe opp i den lange lange tråden og skrive "Så leit at du har mistet noen"? Og det er INGEN i politietaten som klapper en fartskløne på skulderen og sier "jaja, har ikke lyst til å gi deg bot, men vi må". De som jobber i politiet har ofte bitter erfaring med konsekvensene av å kjøre uforsiktig. Så det handler IKKE om at jeg skal "ta" broren din for at han var dum og gjorde en feil. Feil er menneskelig, alle driter seg ut. Men du bør øve litt på den empatien din, jenta mi. Å skrive "syns ikke du kan reagere pga det" når Ultemecia skriver at hun har mistet noen i trafikken er i beste fall tankeløst.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Ja isj og asj vi gjør det verre, det var vi som kjørte for fort og som forandrer historien på en internettside hele tiden :-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 hehe jeg er ikke forbannet på deg!? Men synes det blir for dumt å mase om at andre skal gi seg når du drar opp innlegg og lager nye innlegg om tema selv. Hvis du vil at folk skal slutte å snakke om det så er det kanskje greit å la saken ligge selv?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #17 Skrevet 18. august 2007 DU er jo for feig til å svare meg, for du begynner vel å skjønne at du driter deg ut....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 18. august 2007 Når jeg gang på gang ser at folk skriver om det, får jeg nok. Siste var om den bilsete-tingen. Har valgt å ikke skrive eller svare så mye idag, men isatd fikk jeg nok. Jeg dro opp innleggene tidl idag. Svarte på det og ble ferdig me det. Tydeligvis andre som ikke er det.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2007 Du aner ikke hva politiet sa. Så enkelt er det. Da er jeg tankeløs, blant dere. Det får være. Synd at dere ikke kan ta imot unnskyldningen min da.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. august 2007 Jeg forandrer ikke historien, men fikk aldri fortalt ÅSSEN DET EGENTLIG var.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 18. august 2007 For feig til å svare.. Jeg prøver jo.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #22 Skrevet 18. august 2007 Hahahaha! Jeg kjenner nok litt mer til politiets arbeidsvaner enn du gjør, skjønner du! Unnskyldning? Har jeg ikke sett. Bare masse svada. Og du vil bli VEKTER...herregud. Kimser av lovverk, men skal bli vekter...ja, fint det. Godt du ikke bor her, gubben hadde aldri ansatt noen som har et så lettbeint forhold til lovbrudd.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. august 2007 Synd da, at du ikke var der. Som sjefen til broren min sa: Dessverre har ikke politifolkene noe me saken å gjøre, det er bare juristen og han vet ikke hva du sa til politiet og hva de mente og hva de så. De skriver bare det se skriver og sender over til juristen. Gleder meg til å ta vekterkurset og få jobb jeg.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #24 Skrevet 18. august 2007 Du husker tydeligvis ikke hva du selv skrev at "purken" hadde sagt....å, jeg ler meg ihjel.... Ja, lykke til med vekterkurs og jobb... Lønner seg å snakke SANT når man jobber som vekter - bare t lite tips... hahahhahaha....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 18. august 2007 Herregud, hva er det nå da??? Dette var hva SJEFEN TIL BROREN MIN I JOBBEN HADDE SAGT TIL BROREN MIN IDAG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå