Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 jeg sliter en del med minner for tiden da jeg var 15 var jeg på en fest med bare gutter, gutter som jeg hadde kjent i mange år og som var gode venner av meg jeg fikk drikke av de og drakk ikke så mye..men de hadde visst buttet ghb eller noe i drikken for dagen etterpå husket jeg ingenting. fikk en del fortalt i ettertid men nå husker jeg alt selv:( det var 7 gutter der, 5 av de ville kle av meg men de resterende 2 stoppet de..men de andre "fikk lov til" å ta opp buksa mi å fingre meg etter tur:( jeg husker jeg til og med snakka med min daværende kjæreste på tlf mens de holdt på jeg var jomfru og ganske "uskyldig" men dette gnager og gnager..og jeg tenker hele tiden at enn hvis de gjorde mere men jeg ikke husker det?? huff det er så ekkelt:( signerer nå med
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Er du fortsatt sammen med denne kjæresten? Er det det du tenker på eller, er det tanken på om de feks. hadde sex med deg, kanskje alle sammen t.o.m.?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 neinei denne kjæresten gjorde det slutt nå han fikk vite om det..det er bare de bildene og tanken på at de kunne gjort ting som jeg ikke husker:(
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 tror du bør få større hjelp enn fra oss her inne, snakk med noen å få det skikkelig ut. ta gjerne kontakt med guttene som gjorde det mot deg å spør hva og hvorfor lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 skjønner ikke hvem jeg skal snakke med:( å disse guttene kommer jeg ALDRIG til å snakke med
silhah og emilie Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 huffa dette hørtes ikke noe særlig skøy ut! kanskje du skulle ha kontaktet en psykolog??
prinsemamman Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Hei..... Jeg tror jeg forstår godt hvordan du har det........ .............. Hvor bor du i landet? Jeg har fått god hjelp av SMI (senter mot insect, de tar ikke kun de offrene). Det er hjelp å få. Selv om det kanskje virker helt håpløst. Har du kjæreste nå du kan prate med ? Eller en god venninne?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 jeg har en kjæreste ja som jeg snakker en del med og ei vennine..men det er om natten tankene kommer, og det går veldig utover søvnen...ligger i mange timer å bare tenker:( å det er så forferdelige bilder..åsså kommer bilder som er skapt av meg selv om hva de faktisk kunne ha gjort:(
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg forstår deg vanvittig godt. Jeg har ikke hatt samme opplevelsen,men jeg sliter med tilbakevendende bilder av overgrep jeg vet har skjedd.. Er helt forferdelig... Masse klemmer til deg hvis du vil ha:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 tusen takk for det klemmer er altid godt å få
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Jeg vet også godt hvordan du har det.. Opplevde grusomme ting i barndommen.. aldri snakket med profesjonelle om det.. kun mamma og samboer.. Og de vonde tankene kommer innimellom ja.. kjempe slitsomt.. Nei, nå juger jeg.. snakka faktisk med det med legen min for to år siden.. da ble jeg faktisk sykmeldt en liten stund.. nærmet seg en spesiell dag som gjorde at jeg tenkte mer på det som hadde skjedd... Enda det da var over 10 år siden.. Vet ikke om de kommer til å forsvinne helt.. men det kan jo kanskje hjelpe for deg å snakke med noen...? jeg er også anonym nå.. pga kjenner en del her inne i "real life"..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 jeg har tenkt på psykolog da..men er ikke det fryktelig dyrt? har ikke råd til det akkurat nå, og ikke i den nærmeste framtid heller:(
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #13 Skrevet 19. august 2007 Tror du kan få henvisning av legen din... *klem*
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 ja kanskje jeg skal prøve det:) tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå