Gå til innhold

Gravid og forbanna.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i byen med mannen min og foreldrene da det er Elvefestivalen her i Drammen .. så blir gubben drita og går på et utested..får sms om at han har møtt en gammel skolekamerat og skal på nashpill og kommer hjem før kl.12.00 i mårra .... så nå er jeg bekymra og irritert...!

Det var den nattesøvnen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er enda ikke kommet hjem ... :(

jeg blir så bekymra .. mob.tlf er slått av og jeg begynner og tenke masse rart...kanskje han er hos ei jente.....men tror / håper ikke det ???

har det så vondt nå .....

Skrevet

Pleier han vanligvis gjøre sånn?

Han sover no sikkert ut rusen da...men...

Jeg hadde ikke funnet meg å bli behnadla sånn

Skrevet

Huff stakkers. Det er fælt når mennene gjør sånn. Min har gjort det et par ganger(lovt at han skal komme hjem snart, litt senere osv.osv. og ikke kommet før mange timer etter han først sa han skulle være hjemme) og han har fått klar beskjed om at han vil adlri bli tilgitt for det.

Skrevet

Nei, han pleier ikke på og gjøre slik ... og her sitter jeg nesten høygravid ... jeg kommer til og klikke totalt når han kommer hjem ... og han blir sikkert fornerma på meg !

Skrevet

Ser ikke problemet jeg da men...

Er enda et par timer til kl 12...

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert at mannen min hadde blitt borte på nachspiel hele natta.

"Kommer hjem før kl 12"???

Hvis man er i forhold,og med en gravid dame,så må man ta hensyn til henne også.

Svarte du på den nachspielmeldingen?

Åh,jeg kjenner at jeg blir irritert....

Håper at du ikke finner deg i dette,og at du lar han få høre det skikkelig.

Men masse klemmer til deg fra

Skrevet

Uff da, det var ikke bra:( Får bare håpe at han ligger dypt i søvn etter ei lang fudle. Får håpe du får tak i han snart, ikke noe gøy å ligge å vente:/

Skrevet

Uff, høres ikke greit ut..

Men, han sa jo at han skulle komme før kl 12 i dag, så teoretisk sett har han jo enda "tid" til å komme hjem som han avtalte.. MEN, makan til oppførsel da, er jo lov å ta litt hensyn!

-Men håper du koste deg på Elvefestivalen da, hvis du skal dit i dag også må du komme å hilse på oss som jobber :)

Skrevet

Ja jeg svart at han var lite voksen og ihvertfall ikke klar til å bli pappa..jeg ble så sinna at jeg begynnte å grine ... så jeg sa til han at tenk om du hadde vært like glad i meg som i alkoholen i kveld..da hadde du kommet hjem sa jeg ... ! etter det så har jeg ikke hørt noe og tlf er slått av eller så er den tom får strøm !

Skrevet

uff stakkars deg... Jeg vet akkurat hvordan du har det! Mannen min gjorde nesten det samme mot meg da jeg var 4 mnd på vei.... men forskjelen var at han skulle bare en liten tur på byn ....så ble det litt lenger og litt lenger...og det endte med at jeg satt på verandan og ventet på han helt til han kom hjem kl 09.04 neste morgen!!! Jeg var så forbanna at han fikk jaggu høre det! Men 3 uker senere gjør han det faen i meg igjen! Da kom han hjem kl 08.35....da var jeg så forbannet at jeg kastet brudebildene veggene imellom! Etter det har han ikke vært ute, ikke har han lyst (han stoler ikke på seg selv at han skal klare å gåhjemnår han skal) og ikke får han lov! Dette er 2 år siden nå....og vi har det veldig bra nå:)

Men jeg skjønner deg veldig godt! Jeg hadde ikke tollerert det :)

Lykke til vennen, jeg skal tenke på deg! Hold oss oppdatert da:)

Stor klem fra meg :)

Skrevet

Det er nok noe i utrykket "Når alkoholen går inn,så går vettet ut"....

Håper han har skikkelig bondeanger idag når han kommer hjem.

Jeg syns så absolutt at han burde hørt på deg.Og hvorfor må han være så himla lenge på fest?

Kunne han ikke kommet hjem etter ei lita stund på nachspielet,sånn som de fleste gjør?

Skrevet

aner ikke..men han skal få høre seg....foreldrene mine er også på besøk så hvet det passer utrolig dårlig og bli sinna.....

også kommer alle de dumme tankene om tenk om han er hos ei dame ... ååååååååååååå akkuratt nå hater jeg mannfolk ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff, ikke noe særlig...

Du får gi oss en oppdatering etter han er kommet hjem!

Skrevet

Han er nok IKKE med en dame, nei;)

Han vil vel bare dra den helt ut for kanskje siste gang på noen år?

Men dårlig gjort for deg som sitter hjemme...

Passelig straff kunne vært å ringe han i 12-tiden og si du sitter med rier på sykehuset;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...