Gå til innhold

Hei allesammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No er vi akkurat komt heim fra Storbritannia og bursdagskaka til vesla er omsider klar, vart litt seint, men... dagen er i morgon(laurdag) so det gikk bra. Vi har vore på besøk med papsen og familien til lille turbojenta og ho har kosa seg å vore et stort midtpunkt!

Er allereide litt reisevand og det er så spennande med store og små flyplassar som skal utforskast, med mor på slep...(-puh,godt å vere heime ;-) )

Har ikkje lest noke innlegg enda, men skal jobbe meg nedover snart,- eller i morgon, kjenner søvnen lokkar no...

Vil gratulere Dritgrei og Snulder med den store dagen, blir mykje feiring idag lykke-lykke til, og gratulerer til vesle gullet mitt som blir et år, og søv so godt og ikkje anar noke om kva morgendagen har å by på!

Ellers god helg til allesaman!

-klem frå vest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til veslejenta! Håper hun får en fin bursdagsfeiring!!!

Bursdagsklemmer

Skrevet

Velkommen tlbake fra det store utland!

Gratulerer så masse med bursdagsjente i dag, den første bursdagen er jo et lite jubileum!

Hipp hipp hurra!!!

c",)

Skrevet

Hipp hurra for vesla!!!!!!!

Håper hun har hatt et strålende dag ;-) Et skikkelig midtpunkt i likhet med DiB-brudene.

Skrevet

Grattis på etterskudd til den lille søtnosen!! Tenker hun var i sentrum på besøk hos papsens familie :)

Skrevet

grattis med overstått bursdag.

tenker ferien var en opplevelse,både for store og små =)

bursdagsklem fra meg og smurfen her =0)

Skrevet

Hyggelig å se nicket ditt igjen! Gratulerer med overstått for lillejenta di :-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått - tenk at hun allerede er 1 år! Tiden flyr avgårde, det er helt sikkert:-)

Fint at dere har kost dere på tur:-))

klem klem

Skrevet

Ja gjett! Va ikkje måte på stas. Men kjekt å sjå kor gla dei er i ho, skulle vore der oftare men det blir litt vanskelig.- og dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...