Gå til innhold

legger nav sammen stønader av seg selv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har plustelig fått penger av nav uten grunn. og en sum som ikke stemmer meg noen stønad.

 

kansje de luktet at jeg var råttblakk :P

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oki, sender en mail til de nå om at du også vil ha :-)

 

 

Skrevet

Hi hi skulle ønske de var tankelesere. Skal prøve hi hi. Jeg har lyst på nytt hus jeg har lyst på nytt hus =0) Får se mandag om de har vært snille mot meg =0).

Men om du vet de har gjort feil ville jeg tatt en telefon til de slik att du ikke ender som en på jobben. Hun fikk feil utbetaling i over 1 år uten å vite det. Men nav fant det ut og de ville anmelde henne. Hun ville såklart betale tilbake det hun hadde fått for mye men de ville uansett anmelde henne. Tror det gikk bra og hun tilslutt fikk betale tilbake. Men det var ikke noe kos når det holdt på =0(.

Skrevet

Hvis du har os, og nå også innvilget stønad til barnetilsyn har ihvertfall dette kommet sammen idag merket jeg brått....

Skrevet

jeg søkte på os fra neste månede, men det kan jo hende disse tilbakestående folka har gitt meg redusert os en månede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...