Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 ... å gi vekk klær og utstyr til mødre som trenger det her inne? Jeg personlig har masse klær og leker som jeg godt kunne gitt bort. De tjener ingen der de ligger nå, og jeg vet 110%sikkert at når jeg skal ha neste unge så blir det kjøpt nytt osv osv... Om noen sliter hadde jeg syns det var kjempegreit å kunne gi det til dem. Nå prøve rjeg å prakke det på venninner etc, men de fleste har enten mer enn nok klær eller de liker å handle klær selv til sine små. Er det noen som ville tatt imot her inne?
Mamman til M&E Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 da mener jeg å gi bort klær til andre som trenger det :-)
minas'81&lillegull;) Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ja, og det var IKKE meningen å trykke på den teite anonym-knappen når jeg skrev dette innlegget.. HI
St.Sunniva Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Så lenge man kan stole på at de som sier de trenger det, virkelig trenger det, så er jeg helt med på den! :-) Men er det gjennomførbart ?
minas'81&lillegull;) Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Nei, det er jo ikke sikkert. Bare en tanke, ser det er mange som tilbyr seg.
St.Sunniva Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Man kunne jo tatt kontakt med en slags organisasjon som kanskje har noe med dette å gjøre, for å høre om de trenger noe....kommer bare ikke på noen i farte (litt sent for meg nå..zzzz)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå