Bærta å babyn Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hvordan sover barnet på dagtid? og alder?
Sånn kan det gå Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hvordan de sover? Skjønner ikke spørsmålet jeg. Mener du hvor, når, hvor mye eller hva? Og ser ikke hvilken betydning det at vi samsover har i forhold til noe av dette.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Mine barn sover veldig bra på dagen di. Førstemann sov alltid i vogna si mens nr 2 foretrekker senga si. Nr1 som i lang periode ca 3 timer i vogna, da var hun under 7,8 mndr tror jeg. Så kuttet hun ned til 1,5-2 timer før hun ikke sov mer når hun var ca 2,5 år.... Nr 2 har aldri sovet så lenge som 3 timer, han kan av og til finne på å sove over 2t. Men i snitt ca 1,5 time. Sånn har han egentlig alltid vært... Vet ikke om dette besvarte spørsmålet ditt...
Bærta å babyn Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 jo, jeg samsover med poden men han sovner ikke på dagtid om han ikke han kroppskontakt, lurte på om det har sammenheng med at vi samsover?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 jeg vet ikke helt om det kvalifiseres som samsoving, men han kommer inn til oss i 2-3 tida på natta (er 16mnd) han sover ca 2,5t i strekk midt på dagen, og da helst i senga si! Han kan sove i bilen eller i vogna, men han sover ikke like lenge da..han bruker nemmlig hele senga når han sover:o) han legges klokka 1900 på kvelden, og vi står opp mellom 0800 0g 0830!
gærne ko Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Oj, så flink til å sove! Har slutta med samsoving på natta, for han roer seg ikkje i senga vår lenger (han er 14 mnd). Det er sikkert for liten plass for han. Han søv som regel ute i vogna, eller i senga si på dagen.
Simselimsen Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Vi pleier og samsove litt innimellom. Hun er 11mnd gammel. Føler ikke at søvnen hennes på dagtid, eller kveldstid har noen samenheng med når vi samsover. Hun sovner i egen seng når vi legger henne der. På dagtid sover hun enten i vogna eller i babykurven på stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå