Gå til innhold

til dere som samsover

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan sover barnet på dagtid? og alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan de sover? Skjønner ikke spørsmålet jeg. Mener du hvor, når, hvor mye eller hva? Og ser ikke hvilken betydning det at vi samsover har i forhold til noe av dette.

Skrevet

Mine barn sover veldig bra på dagen di. Førstemann sov alltid i vogna si mens nr 2 foretrekker senga si.

Nr1 som i lang periode ca 3 timer i vogna, da var hun under 7,8 mndr tror jeg. Så kuttet hun ned til 1,5-2 timer før hun ikke sov mer når hun var ca 2,5 år....

Nr 2 har aldri sovet så lenge som 3 timer, han kan av og til finne på å sove over 2t. Men i snitt ca 1,5 time. Sånn har han egentlig alltid vært...

Vet ikke om dette besvarte spørsmålet ditt...

Skrevet

jo, jeg samsover med poden men han sovner ikke på dagtid om han ikke han kroppskontakt, lurte på om det har sammenheng med at vi samsover?

Skrevet

jeg vet ikke helt om det kvalifiseres som samsoving, men han kommer inn til oss i 2-3 tida på natta (er 16mnd)

han sover ca 2,5t i strekk midt på dagen, og da helst i senga si!

Han kan sove i bilen eller i vogna, men han sover ikke like lenge da..han bruker nemmlig hele senga når han sover:o)

han legges klokka 1900 på kvelden, og vi står opp mellom 0800 0g 0830!

Skrevet

Oj, så flink til å sove! Har slutta med samsoving på natta, for han roer seg ikkje i senga vår lenger (han er 14 mnd). Det er sikkert for liten plass for han. Han søv som regel ute i vogna, eller i senga si på dagen.

Skrevet

Vi pleier og samsove litt innimellom. Hun er 11mnd gammel.

Føler ikke at søvnen hennes på dagtid, eller kveldstid har noen samenheng med når vi samsover.

Hun sovner i egen seng når vi legger henne der. På dagtid sover hun enten i vogna eller i babykurven på stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...