Bettybu Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 ....Syns dere det er ok å få?? Liker å strikke, og kan ikke strikke bare til eget bruk. Dessuten er det moro å strikke "smått og søtt!!"
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Åja, hadde blitt kjempeglad om noen kom med små sokker og annet når jeg fikk mine jenter=)
skilpaddemamma Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 det er noe av det jeg har satt mest pris på å få. deilig med hjemmestrikk i myk babyull.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Vi har fått 1 hjemmestrikka genser til poden og det er det fineste og mest spesielle klesplagget han har. Vi kommer nok til å ta vare på det i lange tider. Det er en helt enkel blå varm genser, men det er veldig spesielt at oldemor har sittet i timesvis og jobbet med den og tenkt på småtten:) Hjemmelagde gaver er de koseligste
katlinka Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hjemmestrikkede gaver er gull. Det er noe jeg setter meget stor pris på. Til jul får snuppa både lester og ullbukser av oldemoren, hehe, har allerede bestilt Når hun ble født fikk hun en nydelig ulldress med lue og votter til - en gave som blir veldig mye brukt.
Gjest mphs Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg strikker og gir bort i gave. Alle blir så glade og nå kommer de med egne ønsket til jul:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå