Gå til innhold

Hva er den ultimate trillen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som blir liten sammenslått, godt stoff for barnet og sitte på.

God sovestilling og god solbeskyttelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UTEN TVIL, maclaren

Den veier ca 5-6 kg, er super lett å slå ogg og legge sammen tar liten plass, hempe på siden til å bære, kjempegod å sitte i (kan bekreftes av mini på 22 mnd som kravler oppi den selv!!), er god å sove i (mini sover kun i den vognen) og den har god solbeskyttelse, kan løsne en glidelås slik at du kan dra skjermen helt over (nesten), har også ett beskyttelse hengende ned foran skjermen (kan brettes vekk) som skal være uv-beskyttende.

Skrevet

Hva heter den mer en Maclaren? Hvor skal den kjøpes og til hvilken pris?

Skrevet

Det beror jo på hva du skal ha for trille. En sportstrille, en reisetrille, en paraplytrille. Her er mine favoritter i de katogoriene. Brio Race, Graco mirage, chicco C.t 0,5

Skrevet

Aner ikke men UNNGÅ carena lieback lux, verre dritt skal man lete lenge etter :o)

Skrevet

www.biteringen.no (de sender i posten)

Hmm.. lurer på om den heter XT eller noe sånt.. koster 2995,- DYRT! men verdt hver eneste krone!! Angrer ikke på at vi kjøpte den, selvom jeg måtte overtale samboer litt ;)

Skrevet

En reise trille med god kvalitet er jeg ute etter. som holder mer enn en sesong!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

en fra Maclaren uten tvil ja. De vinner blankt masse tester og awards hvert år Aner ikke prisen i norge..

Skrevet

Jeg hadde Graco Mirage,som kan brukes med Graco-stet.Var veldig fornøyd! Liten sammenlagt,full liggestilling,stor kalesje ,stoooor handlekurv under og utrolig lettsolgt! Fikk 100 (føltes som hvertfall) tlf når jeg annonserte den til salgs;-)

Skrevet

Vi har hatt vår Chicco C.t 0,5 i halvannet år. Og det er myyyyyyyyye brukt, for å si det slik. Har nesten bare brukt den under den tiden. Og har hatt den med på x antall flyreiser. Nå virker ikke bremsen så veldigt godt lenger. Det er ikke full liggestilling på den men jenta har sovet kjempegodt i den. Ellers er jeg som sagt fornøyd med Graco, har hatt to stykker og har vært/er veldigt fornøyd med dem. Det har vært full liggestilling på begge to. Store gode kalæsjer(staves det sån) til skydd mot solen. Og lekebrett for ungen med koppholder (den første hadde koppholder til oss voksne og.

Skrevet

Enig, liten sammenslått og godt å sitte pluss ligge er ett must. Har en Grao trille vi hadde med på ferie i år den er genial =0) har ellers også brukt den masse. Anbefalles =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...