Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 er blitt gravid mens de ammet?? Hvor sikker er amming som eneste prevansjon egentlig?
Northernlights Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Amming som prevansjon er ikke sikkert i det hele tatt, siden de fleste får igjen mensen før de er ferdige med å amme....Og som kjent har man eggløsning 14 dager før blødning. Så da vet man jo aldri når første EL etter fødselen er. ;o) skummelt om man ikke vil ha flere barn på ei stund!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 jepp, jenten min var vel rundt 7 mndr. når jeg ble gravid ighjen. Jeg er 12 uker på vei nå Blir to tette her ja Men jeg ammet bare ca. 2 ganger for dagen.. men jeg hadde ikke hatt noe mens
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg ammet men ikke fullammet tulla var 7 måneder da jeg ble gravid igjen. Hadde ikke brukt det som eneste prevansjon om jeg ikke ville bli graivd igjen.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 hmm...på sin plass å skaffe seg mini-piller eller noe da skjønner jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå