Gå til innhold

Tannbleking

mamma`n til 3 gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det none som har prøvd det? Forhørte meg hos tannlegen, og mener å huske det var ganske så dyrt. Fant dette på nettet http://www.tannbleking.nu/#

Noen som har prøvd derifra? Er det helt ufarlig tro?? Er litt skeptisk, men har veldig lyst til å prøve!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endel hjemmeblekingspakker kan skade tannkjøttet. Med noe så viktig som tennene ville jeg nok tatt meg råd til å gå til en tannlege

Skrevet

Har prøvd rapid white eller noe i den dur, helt ok, men vet ikke om den gav resultat andre ganger enn når jeghadde drukket rødvin. Den plansjen man skulle måle fargen med var rett og slett for gul på det lyseste til at jeg kunne bruke den. Har ikke merket noe problem med tannkjøttet. Tannbleking hos tannlege synes jeg blir litt for voldsomt, det lyser lang vei at tennene er unaturlig hvite.

Skrevet

Har bestilt på den nettsiden du skrev, kan gi tilbakemelding om det er bra når jeg har prøvd. Stod at det ble bleket med samme middel som hos tannlege, forskjellen er vel at tannlegene bruker litt sterkere blanding slik at det tar kortere tid og lager skinne tilpasset dine tenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...