Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Mister ufattelige mengder hår! "Tømmer" børsten vertfall 3 ganger i uka, og når jeg drar fingrene gjennom håret sitter jeg med masse i hånda! Slik var det sist jeg ammet oxo...utrolig plagsomt. Hår overalt - på puta, på klær, på gulv, i sofa,ja, overalt. Er det b-vitaminer som skal hjelpe???
MammantilKaja Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Må nok gå sin gang... Sorry, ville gjerne trøste men d er ik noe som funker. Stopper av seg selv etterhvert
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Bvitaminer er bra for hår og negler, men ikke sikkert det hjelper på røytinga. Er visstnok vanlig å røyte mye ekstra etter fødsel uten at det er noe annet man kan gjøre enn å vente på at det går over.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Tømmer bare 3 ganger i uka??? Jeg kan tømme en full hårbørste minst 3 ganger pr dag og enda dra ut et tonn med hår.... hadde det derimot IKKE slik sist gang, men denne gangen begynte jeg å røyte etter en mnd ca.... har lest at man må bare røyte seg "ferdig"... det går visst over, selv om jeg føler alt håret mitt er borte inen det slutter her... Ang det å finne igjen hår overalt... Løser det enkelt ved å sette det opp nå mens det er så ille. Ligger med flette om natta også for å ikke våkne med hårballer i munn.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Godt å hør at det ikke bare gjelder meg:) Blir mye strikkbruk ja.... Ser frem til at det gir seg, skikkelig slitende!
*Mi tesorito* Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 jeg tør nesten ikke greie håret lenger... Noen som vet hvor lenge det er vanlig å røyte så ekstremt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå