Gå til innhold

Hva vasker du babyen din med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det Sebamed...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under stellet? Berre vatn og evt nokre dråpar babyolje på kluten. Likar ikkje våtserviettar. Det MÅ jo vere nokre rare kjemikaliar i dei som gjer at serviettane held seg våte... Nei takk, brukar det kun dersom eg må skifte på ho ein stad der det ikkje er tilgang på vatn og eg ikkje har hatt med meg våt klut.

I badebaljen har vi også berre vatn med litt babyolje. Og BabyLine shampoo innimellom når ho har sveitta mykje (ho har jo ganske masse hår)

Skrevet

Bare vann her også sånn til daglig. Og babyolje i badevannet. Våtservietter hvis vi er ute på tur noe sted.

Skrevet

Klut og vann. Og babyline shampo. Kan ikke ha badeolje i vannet siden hun har så mye hår, det blir bare klin.

Skrevet

Rompestompen vaskes bare med rennende vann til vanlig, med mindre vi er på tur, da blir det våtservietter hvis det er bæsjerompe men merker hun blir lettere sår når vi bruker de...

Når vi bader bruker vi aco-baby, før har vi brukt babyline, men nå har jeg fått helt dilla på aco-baby serien. Anbefales! Ingen parfyme, parabener etc etc, og den kan faktisk spises(?) står det på den. Vi bruker såpe og shampoo, snuppa er 9,5 mnd og blir mye svett og skitten for tida:) Olje etterpå:)

Skrevet

Ved vask av bare stumpen, så bruker jeg vann med litt olje i (Babyline), men til badevannet bruker jeg en ny en som jeg fikk fra Neutral, samt Babyline shampo.

Våtservietter dersom vi er ute på "tur"

Skrevet

Klut og vann til daglig, noen dråper olje i barevannet

Skrevet

Daglig bare vann. Når hun bader (ett par ganger i uka) vasker jeg ofte hodet hennes med aponti, den lukter så godt, resten av kroppen med babyline bad.

Skrevet

Gasklut med vann. Er det bæsj bruker jeg olje fra Dermikid i tillegg.

I badevannet har vi litt Dermikid bad.

Skrevet

Bruker bare vann ved bleieskift.

Bruker Aco fra apoteket når vi bader, enten olje eller såpemousse.

Gaskluter var en god ide!- kjøpes på apoteket?

Skrevet

Når han skal bade så er det vann med et par dråper lactacyd(usikker på stavemåten her jeg sitter..). Ansiktet vasker jeg bare med vann. Ved bleieskift bruker vi pamper sensitive våtservietter eller kompresser som er fuktet med lunka vann.

Gjest Renate&Nydelige Christina06
Skrevet

bruker litt lactasyd men mest top-to toe natusan baby såpe.

Skrevet

Har bestilt gaskluter fra Sparkjøp. De er gode og myke, og like fine etter mange runder på kokvask. :)

(De ligger under kategorien kjøkkenhåndklær.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...