Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vi skal reise til Tyrkia om 3 uker med vår lille sønn på 4 mnder. Vi har begge gledet oss til dette, men nå sier sambo at han har en veldig dårlig følelse. Det er helt udefinerbart, og han blir skjelven og urolig når han tenker på turen, omtrent som et slags "tegn". Alt i ham stritter imot, og jeg er av den mening at slike ting skal taes på alvor. Tegn er tegn, og han er på ingen måte overtroisk. Nå lurer vi på om vi skal utsette hele turen. Er vi helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Etter min mening ja, men om dere føler det anderledes så må dere jo ta det på alvor også
minas'81&lillegull;) Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Uavhengig av om jeg tror eller ikke tror på slikt; Hvor kjekt er det å reise på en ferie hvor dere risikerer å være engstelige hele tiden pga dette? Kan jo være det samme hva andre mener, lite kjekt å reise på en ferie hvor man går rundt å har en vond magefølelse hele tiden. Da er det vel bedre å utesette det å så kose seg da:) Skjønte poenget, ja?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde nok også blitt urolig. Men kan det være tilfelle at mannen din er redd for at noe skal gå galt, slik at han på en måte innbiller seg dette "forvarslet"? Jeg er nemlig slik selv at jeg kan føle på meg at noe er galt bare fordi jeg er redd noe skal være galt. Men pr dags dato har følelsen aldri stemt. Heldigvis!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jeg ville ikke tatt med ungen på en tur jeg var engstelig for. Ikke sikkert det er noe tegn fra oven, men kanskje han bare ikke er klar for ferietur med den lille ennå? Kankje han har for mange bekymringer for minien til at han klarer å nyte turen? Så da ville jeg avlyst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå