shimonie Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 håper folk tar seg en tur:) stedet er igjen Peppes ved SAS hotellet! sjekk på BIM-treff sidene for Østfold!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 kommer jeg vettu=) Skal ha med meg ei annen jente å som ikke er så kjent i fredrikstad kaller seg 1mor her på BIM=) snakkes til onsdagen=)
shimonie Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 det er fint:) og bare for å nevne det, treffet er for alle, små og store mager, og ikke bare oss fra Fredrikstad! alle som vil kan komme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå