Gå til innhold

Dere har klart å friste meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil også bestille dette i.d. produktet.

problemet er at jeg ikke husker hva det heter. kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du noe om farger? Kan jeg som er litt lys i huden bruke beige?

Skrevet

Jeg har vel en ganske vanlig typisk norsk hudfarge og bruker den som heter medium beige...

Skrevet

Den har dem ikke. Bare den som heter Beige Moyen. Vet du om den er lysere eller mørkere enn medium beige?

Skrevet

Har ingen anelse! Kjøpte min hos hudpleier,hun plukket ut fargen for meg.

Jeg kommer til å kjøpe fra eBay,billig og der selger de både 9 og 12 grams bokser.

Skrevet

Er du fornøyd?

Skrevet

Jeg har faktisk ikke ord for hvor fornøyd jeg er! ;-)

Trodde det var bare store ord,men jeg elsker det og har blitt helt avhengig.Jevner huden og ser så naturlig ut.Ikke merker man at man har de på heller! Helt suverent;-) Anbefales .

Skrevet

Hmm, kanskje jeg bør ta meg en tur til hudpleien i morgen å kjøpe der først. Så vet jeg at jeg får riktig farge. Hva koster det hjemme med kosten?

Skrevet

Hmm,er litt usikker.Lurer på om det var 398,- for pudderet og 279,- for kosten. Men kosten får du for en slikk og ingenting på eBay.

Og hør hvilken farge du bør kjøpe,ta med en brosjyre og bestill når du kommer hjem ;-)

Skrevet

Har også planer om å sjekke det ut.

Bruker Clarins løspudder og ar gjort det i mange år, men føler at det stopper til og gir litt uren hud ved daglig bruk.

Er det løspudder og hvor mye koster det?

Skal iallefall be hudpleieren min om råd ang.farge.

(Er nå ganske hvit av meg, så sikkert den lyseste på meg)

Skrevet

Det er som et pudder ,men det smelter inn i huden når det jobbes inn med børsten.Der er det beste jeg har oppdaget for min blandingshud ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...