Kaja_07 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 For dere mødre som ... er glade i barna sine ... som gjøre sitt beste for å gi barna en trygg og god oppvekst ... og som forstår at alle barn er ulike og må takles på forskjellige måter ... som respekterer andre mødre og at de har andre metoder å oppdra sine barn på enn deg selv. ... som vet at ingen er perfekte ... og som syntes at andre mødre er gode mødre så lenge de elsker barna sine og gjør så godt de kan! Mange her inne som ikke oppfyller dette, men for dere som gjøre det. Hurra for dere! Stå på og ikke høre på alt andre sier og skriver!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Enig med deg! Men samtidig må jeg bare si en ting. Det virker som om mange ikke tåler at andre er uenig. Eks skrikemetode diskusjon. Jeg er imot skrikemetoder, så der er vi uenige, men det betyr ikke at jeg syns de som er for metoden er dårlige mødre fordi. Man må ha lov til å være uenig og argumentere for sitt syn uten at man får slengt tilbake at man er bedreviter og syns andre er dårlige mødre. Jeg tror som det at alle gjør sitt beste!
Kaja_07 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Anonym.. enig, vi må tåle at andre er uenige med oss... Bare synd at så mange som er uenige her inne, skal rakke ned på de som de er uenige med... Og såklart, kjensen.. hurra for pappaer også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå